اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دوستت دارم جدید بهمن ماه 92

   

حکایت بارانی بی امان است
این گونه من دوستت می دارم
بند نمی آید !
- — — —- – — — —- – — — —- -
گوش تلفن کر
دوستت دارم را امشب در گوشت می گویم
- — — —- – — — —- – — — —- -
صادقانه دروغ میگویند
عاشقانه خیانت میکنند
کاش دل ها آنقدر پاک بودند که برای گفتن’ دوستت دارم’
نیازی به قسم خودن نبود
- — — —- – — — —- – — — —- -
با تمام احترامی که برای شما قائلم
اما تو را دوست دارم
- — — —- – — — —- – — — —- -
بدون نبودنت مهم نیست
آنقدر دوستت دارم که به حضورت نیازی نیست
- — — —- – — — —- – — — —- -
چراهایت جواب ندارد !
دوستت دارم دلیل نمی خواهد


- — — —- – — — —- – — — —- -
من ساده ام و معصوم
و الفبای عشق ام محدود به چند حرف ساده است
تا با آنها بتوانم بگویم دوستت دارم
- — — —- – — — —- – — — —- -
ســُــرخ می شوی ، وقتی می شنوی دوستت دارم
زرد می شوم ، وقتی می شنوم ” دوســــتش داری ”
چهار شنبه سوری راه انداخته ایم…
ســـرخی ِ تو از من ، زردیِ من از تــــو
همیشه من می سوزم و همیشه تو می پــــری
- — — —- – — — —- – — — —- -
هیچ حرفی ندارم اما تادلت بخواد
دوستت دارم
- — — —- – — — —- – — — —- -
بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی سکوت کنی!
فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!
تموم که شد بغلش کنی و آروم در گوشش بگی
با من نجنگ من دوست دارم …
- — — —- – — — —- – — — —- -
دوستت دارم پریشان‌ شانه می‌خواهی چه کار؟
دام بگذاری اسیرم‌ دانه می‌خواهی چه کار؟
شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌
گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟
- — — —- – — — —- – — — —- -
آنقدر دوست داشتنى هستى
که ایستاده هم به دل مى نشینى …
- — — —- – — — —- – — — —- -
همیشه کسانی تنهایمان می گذارند
که سخت دوستشان داریم
- — — —- – — — —- – — — —- -
ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻪ !!
ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ ،
ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ .. .
ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ ؛
ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ …
ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !
باید دوستت داشته باشه!
- — — —- – — — —- – — — —- -
دوست داشتن یه نفر دیوونگیه،
دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست
دوست داشتن کسی که دوست داره وظیفست،
اما دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش داری زندگیه . . .
- — — —- – — — —- – — — —- -
دستمو ول نکن هنوز بدجوری من دوستت دارم
نگو دیگه میون راه میرم و تنهات میذارم
دستمو ول نکن هنوز یه ذره از نگاه تو
مونده تو چشمای من ساده ی چشم به راه تو
- — — —- – — — —- – — — —- -
تا می خواهم از تو دل بکنم
صبر می آید !
چقدر این عطسه های پاییزی را دوست دارم . . .
- — — —- – — — —- – — — —- -
ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠـــﻪ ﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘـــــــــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ!
ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ ﻣﺜـﻞ ﺩی,ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ,ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨــــــﺪ,ﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘــــــــﺎﻥ!ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯﺩﻩ,
ﺁﺭﺯﻭﻫـــــــــﺎﯾـﻢ ﻗﻨﺪﯾــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪ,ﺍﻣﯿــــــﺪﻡ ﺯﯾــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺎﺗﻢ ﺩﻓــــــــﻦ ﺷـﺪﻩ!
ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣـــــﺪنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــنی ﻏﻤﮕﯿــن…ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ
- — — —- – — — —- – — — —- -
دور افتاده ام…دور از کسی که دوستش دارم….هیچوقت فاصله را نمیبخشم!
- — — —- – — — —- – — — —- -
هی تو ! کمی نزدیکتر بیا اما چیزی نگو
بگذار فقط ، بگذار چشمهایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کند !
- — — —- – — — —- – — — —- -
بعد از مدتها…یک پیام به دستم رسید,
زیر بارون,زیر اسمان این شهر دوستت دارم.
متعجبو دست وپا گم کرده باسرعت نوشتم:
من بیشتر.یک پیام دیگر رسید:ببخشید اشتباه شد…
- — — —- – — — —- – — — —- -
گفت دیوانه وار دوستت دارم.چه ساده بودم که نفهمیدم به دیوانه اعتباری نیست.
- — — —- – — — —- – — — —- -
تا ماله یکی دیگه میشی بقیه یادشون میفته که چقدر دوستت دارن…:-(
- — — —- – — — —- – — — —- -
حرفهای زیادی بلد نیستم…من تنها چشمان تورا دیدم وگوشه ای از لبخندت که حرفهایم را دزدید…
از عشق چیزی نمیدانم اما دوستت دارم کودکانه تر از انچه فکرمیکنی.
- — — —- – — — —- – — — —- -
ﮔـــــــــــــــﺎﻫﻲ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺎ ﺑﻲ ﻓﺎﻳﺪﻩ ﺍﻧﺪ …..
ﻣﺜﻞ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻫﺎﻱ ﺍﻧﺘﻬﺎﻱ ﺑﺮﮔﻪ ﻱ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﻲ …
- — — —- – — — —- – — — —- -
سفر به فضا سفینه نمی خواهد
تو بگو دوستت دارم ، فضا با من !
- — — —- – — — —- – — — —- -
ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﻣﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ
ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﻣــــــﻦ ﺑﺎﺷﺪ !
- — — —- – — — —- – — — —- -
بودن یا نبودنت مهم نیست
آنقدر دوستت دارم که به حضورت نیازی نیست
همانند خدا که هست اما نیست
- — — —- – — — —- – — — —- -
یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست
او برایم یک دنیاست
- — — —- – — — —- – — — —- -
فرقی ندارد …
شرق یا غرب …
شمال یا جنوب …
من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز !
- — — —- – — — —- – — — —- -
شاید تکراری باشد ولی گاهی
بعضی چیزها ارزش هزاران بار تکرار را دارند
تکرار می کنم ، تکرار می کنم : دوستت دارم
- — — —- – — — —- – — — —- -
خسته ام از تو نوشتن
کمی از خود می نویسم
این منم که دوستت دارم
- — — —- – — — —- – — — —- -
امروز چند تا نفس کشیدی؟
۰ ۱ تا، ۰ ۰ ۱ تا ۰۰۰ ۱ تا؟
به اندازه همه نفس ها دوستت دارم
- — — —- – — — —- – — — —- -
میگویند عشق خدا به همه یکسان است
ولی من میگویم مرا بیشتر از همه دوست دارد
وگرنه به همه یکی مثل تو میداد
- — — —- – — — —- – — — —- -
حکایت ما بارانی بی امان است
این گونه دوستت دارم
بند نمی آید
- — — —- – — — —- – — — —- -
تو ماه را دوست داری
من ماه هاست که تو را …
- — — —- – — — —- – — — —- -
یه “دوستت دارم”هایی هم هست
میدونی دروغه ها
ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس می کنه
- — — —- – — — —- – — — —- -
قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم
فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم
بگذار بگویم که “دوستت دارم”
دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم
- — — —- – — — —- – — — —- -
به اندازه ی …
بی خیال ! تو فکر کن دوستت ندارم ؛ من از پس اندازه گرفتنش بر نمی آیم !
- — — —- – — — —- – — — —- -
مثل گنجشکها دوست دارمت ، مثل گنجشک هایی که میدانند پای کدام پنجره ای ،
نزدیک کدام درخت ! مثل گنجشک ها بغض میکنم وقتی پنجره را می بندی و میمانم پشت شیشه ،
زیر برف و یخ میزنم از شب ! من گنجشکم و مثل گنجشک ها دوست دارمت ، دانه بریزی یا نریزی !!!
- — — —- – — — —- – — — —- -
دوست داشتَنت مشغولم همانند سربازی که سالهاست
در مقری متروکه بی خبر از اتمام جنگ نگهبانی می دهد !
- — — —- – — — —- – — — —- -
دوست داشتنت بوی باران می دهد
همان قدر بی مقدمه ، همان قدر بی دغدغه
فقط یادت باشد مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی !
- — — —- – — — —- – — — —- -
شاید برای تو فراوان باشند کسانی که اندازه ی من دوستت دارند
اما برای من کم که هیچ وجود ندارد کسی که اندازه ی تو دوستش داشته باشم !
- — — —- – — — —- – — — —- -
دوست داشتن من شبیه باران نیست ک گاه می آید و گاه نمی آید…
دوست داشتن من شبیه هواست،ساکت اما همیشه در اطراف تــــــو
- — — —- – — — —- – — — —- -
دمِ چشم هایت گرم با آن دوستت دارم های عاشقانه اش
از زیر زبانت که نمی توان حرفی کشید !!!
- — — —- – — — —- – — — —- -
چقدر ماه گرفتگی را دوست دارم
شبیه توست وقتی موهایت را روی صورتت می ریزی !
و چه دوست داشتنی میشوی اونموقع…!

مطالب مرتبط: 

اس ام اس دوستت دارم دیماه 92/اس ام اس جدید دوست دارم آذر ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد