اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید دوست دارم آذر ماه

  

در زندگی ات سه چیز را تجربه کن
دوست داشتن را برای تجربه
عاشق شدن را برای هدف
فراموش کردن را برای قبول واقعیت . . .
.
.
.
براش بنویس دوستت دارم آخه می دونی آدما گاهی اوقات
 خیلی زود حرفاشونو از یاد می برن ولی یه نوشته ,
به این سادگیا پاک شدنی نیست .
گرچه پاره کردن یک کاغذ از شکستن
یک قلب هم ساده تره ولی تو بنویس ..
.
.
.
افسوس که عشق جاودانه نیست.
عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد.
عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد
.
.
.
گریه هامو تو ندیدی
هر چی گفتم نشنیدی
من کدوم عهد رو شکستم
که تو اس ام اس نمی دی ؟!
.
.
.
احساساتت رو روم بنویس .
عصبانیتهات رو روم خط خطی کن .
 اشکاتو باهام پاک کن.
حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی .
فقط دورم ننداز.


.
.
.
اعصاب چیست؟
چیزیست که هیچ کس ندارد ولی توقع دارند که تو داشته باشی!
توقع چیست؟
چیزیست که همه دارند و تو نباید داشته باشی!
.
.
.
عشق یعنی جسم و جانم مال تو
 عشق یعنی پرسش از احوال تو
 عشق یعنی از خودم من خسته ام
 عشق من ، به تو دل بسته ام .
.
.
.
تو را ای گل کماکان دوست دارم
 به قدر ابر و باران دوست دارم
 کجا باشی کجا باشم مهم نیست
 تو را تا زنده هستم دوست دارم .
.
.
.
.
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .
.
.
.
معلم گفت{الف}گفتم او.معلم گفت{ب}گفتم با او.
معلم گفت{پ}گفتم پیش او.معلم گفت{ج}
خواستم بگویم جدایی گفت نگو
.
.
.
.
.
امیدوارم که به اندازه مژه کوچک ردیف پایین چشم چپ پشه
غم تودلت نباشه
.
.
.
هزاران معجزه میان آسمان و زمین معطل است
دستی باید تا معجزه ها را فرود آورد . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد