اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تبریک ولنتاین جدید

    

sahelkhande.blogsky.com 

مهم نیست ولنتاین یا مناسبت دیگر
هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم
بی بهانه دوستت دارم
——————————————————
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰
۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰
۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰ولنتاین مبارک۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷
۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
——————————————————
امروز روز سپاس گذاری از خداوند است
زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن
تا با تمام وجود به او بگوییم
عشق من روزت مبارک
——————————————————
رایج ترین دروغ در روزهای قبل از ولنتاین
عزیزم دوست داری چی بگیرم واست؟
عشقم همین که هستی بهترین کادو واسم!
حالا اگه واسش کادو نگیری پدرتو در میاره ها!


——————————————————
سعی کنید تو این ماه با عشقتون اصلا جر و بحث نکنین که ولنتاین نزدیکه
حیفه به خدا این همه مدت تحمل کردید این چند روزم روش !
——————————————————
بخاری روی شمعک با پول توی قلک
تو سرمای زمستون برات هدیه خریدم
تا که بگم عزیزم شیرینی مثل پشمک
با یه دنیا ناز و چشمک ولنتاینت مبارک
——————————————————
اگه عروسک بودی قشنگترین بودی
ولی وقتی که دوست منی عزیزترینی
HAPPY VALENTINE
——————————————————
امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار قلبت خونه کنه
ولنتاینت مبارک!
——————————————————
با تو از خاطره ها سرشارم
با تو تا آخر شب بیدارم
عشق من دست تو یعنی خورشید
گرمی دست تو را کم دارم …
——————————————————
دلم همچو آسمان پر از ابرهای بارانیست
ای کاش دلم امشب بگرید شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند
عزیزم ولنتان مبارک
—————————————————— 

sahelkhande.blogsky.com
عشق من تو باش نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم
تو باش تا در دنیای بزرگ تنهاییم تنها ترین باشی
ولنتاین مبارک
——————————————————
از تمام بودنی ها تو فقط از آن من باش
که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد
روز عشق مبارک

مطالب مرتبط:

اس ام اس ولنتاین روز عشق و دوستی/اس ام اس عاشقانه ولنتاین/اس ام اس انگلیسی ولنتاین+ترجمه/اس ام اس ولنتاین(جدید)/اس ام اس جدید والنتاین۲۰۱۲/اس ام اس مخصوص ولنتاین/اس ام اس ولنتاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد