اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس انگلیسی ولنتاین+ترجمه

  

No poems no fancy words I just want the world to know that I LOVE YOU my Princess with all my heart. Happy Valentines Day

بدون شعر بدون کلمات فانتزی من فقط می خواهم تا دنیا بداند که من دوستت دارم شاهزاده خانم من از ته قلب روز ولنتاین مبارک

.

.

.

The most important things are the hardest to say , because words diminish them. Forever yours
your Valentine

 بیشتر چیزهای مهم در دشوار گفتن نیست چون کلمات ارزش آن را کاهش میده ولنتاین همیشه برایه توست

.

.

.

It still seems like magic
everytime I remember
how love softly touched our hearts
bringing in together
I love you Happy Valentines Day

هنوز هم مانند سحر و جادو به نظر می رسد
هر وقت به یاد می آورم چگونه عشق دل ما را لمس کرد

در به دست آوردن همه

دوست دارم ولنتاین مبارک

. . .

you are the beat of my heart
the 1 I really love
Don’t let me out of Ur sight
For I’m yours by heart
Happy Valentine’s Day

تو ضربان قلب من هستی

من واقعا دوستت دارم

نذار از چشممت بیوفتم

چون صاحب قلبم تو هستی
روز ولنتاین مبارک

.

.

.

What i need to live
has been given to me
by the earth
Why i need to live
has been given to me
by you my valentine
Happy Valentine’s Day

چیزی که من در زندگی نیاز دارم

به من داده شده

در زمین

که چیزی که من بهش نیاز دارم

به من داده شده است

توسط تو ونتاین من

ولنتاین مبارک

.

.

.

۴۸+۲ Members can sit in a Bus
5+1 can sit in a Car
3+1 can sit in a auto
1+1 can sit in a Bike
Only 1 can sit in my Heart
That’s ‘U’ My dear valentine

48 + 2 نفر می تونن تو اتوبوس بشینن

۵ + ۱  نفر می تونن تو ماشین بشینن

۲ +۱  می تونن رو موتور بشینن

۱+۱ نفر می تونن رو دوچرخه بشینن

ولی یه نفر فقط می تونه تو قلب من بشینه

که اون فقط تویی عزیزم

.

.

.

U r unique
U r caring and
U r the Best.And I am d luckiest to have U in my life
Happy Valentine’s Day my sweet heart

تو منصر به فردی

تو تحت مراقبت هستی

تو بهترینی و من خیلی خوش شانسم که تو رو تو زندگیم دارم

ولنتاینت  

مبارم قلب شیرین من

.

.

.

O my dear Valentine
Whats life
Life is love
Whats love
Love is kissing
Whats kissing
Come here and I show you

ولنتاین  

عزیز من

زندگی چیه

زندگی عشقه

عشق چیه

عشق بوسه ست

بوسه چیه

بیا اینجا تا نشونت بدم !

 

مطالب مشابه: اس ام اس ولنتاین(جدید) / اس ام اس جدید والنتاین۲۰۱۲ / اس ام اس مخصوص ولنتاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد