اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس ولنتاین روز عشق و دوستی

   

نمیگم دوستت دارم ، نمیگم عاشقتم ، میگم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونست . . .  

(روز ولنتاینت مبارک عزیزم)
*  

*  

*
قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ، مرا در خود کشیدی برمودای من !!!  

(ولنتاین مبارک)
*  

*  

*
ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست ، جز نقش تو در صفحه دل نقش کسی نیست . . .
*  

*  

*
می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک
*  

*  

*
اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست ، مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی .
*  

*   

*
ببخشید ، سایه ی من عاشق سایتون شده ، میشه همسایه شیم ؟


*  

*  

*
زیباترین شب زمین شب پر از نگاه تو / دعای من برای تو ، خدای من پناه تو .

 *  

*
یادمان باشد اگر دور شدیم ، این صدای نفس خاطره هاست که چنین دلگرمیم .
*  

*  

*
اول رخ به ما نبایست نمود / تا آتش ما جای دگر گردد دود 

 اکنون که نمودی و ربودی دل ما / ناچار تو را دلبر ما باید بود .
*  

*  

*
یکی بیاد موخ منو برای ولنتایم بزنه
من کادو میخوام
*  

*  

*
بسته هدیه رو دادم بهش و گفت: هدیه ست؟ گفتم په نه په!  

بمبه، سه دقیقه بیشتر وقت نداری که بندازیش دور.
*  

*  

*
دلم برایت تنگ میشه در همه لحظاتم. در همه دقایقم به تو نیاز مندم.  

عاشق تو هستم در همه لحظه ها
*  

*  

*
ولنتاین مبارک ، همراه یک بغل گل رز ، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش
عشق تنها دلیل زندگی است ، ولنتاین مبارک .
*  

*  

*
آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت ، عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت . روز ولنتاین مبارک

 *  

*
میگم دوستت دارم ، نمیگم عاشقتم ، میگم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونست
(روز ولنتاینت مبارک عزیزم)))

 *  

*
امروز روز سپاس گذاری از خداوند است
زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن
تا با تمام وجود به او بگوییم
عشق من روزت مبارک
*  

*  

*
مال من باش ولنتاین
من این آرزوی ولنتاین را برای تو می فرستم، با آغوشها و بوسه ها
جائی را میسازم اینجا نزدیک خودم ، که فقط برای توست

 *  

*
سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم
تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک
*  

*  

*
یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم اما به شرط اینکه مواظبش باشی ، 

 نه به خاطر اینکه قلب منه ، نه ، به خاطر اینکه تو توشی . . .

 *  

*
نمیگم دوستت دارم ، نمیگم عاشقتم ،
میگم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونست . . .
روز ولنتاینت مبارک عزیزم
*  

*  

*
گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ، جوجه و مرغ و لک لک ، ولنتاینت مبارک
*  

*  

*
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ،  

اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . روز ولنتاین مبارک . . .
*  

*  

*
امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه . ولنتاین مبارک باشه عزیزم
*  

*  

*
سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین ، فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم . امیدوارم این روز ، روز ولنتاین برات مبارک و با برکت باشه .
*  

*  

*
میدونی ولنتاین یعنی چی ؟ یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

 *  

*
میدونی ولنتاین یعنی چی ؟
یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده
و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه
*  

*  

*
می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟
چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی
ولنتاین مبارک
*  

*  

*
قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ،
مرا در خود کشیدی برمودای من !!!  

(ولنتاین مبارک)
*  

*  

*
هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت….هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت…. 

پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت…
*  

*  

*
میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل ” ب ” برات میمیرند، مثل ” د ” دوستت دارند،  

مثل ” ع ” عا شقت میشوند، مثل ” م ” منتظر می مونند تا یه روز مثل ” ی ” یارت بشن.

 *  

*
حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد  

و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی…
*  

*  

*
عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی
*  

*  

*
شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی
*  

*  

*
عشق تنها دلیل زندگی است ، ولنتاین مبارک .
*  

*  

*
آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت ، عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت . روز ولنتاین مبارک
*  

*  

*
اس م اس غضنفر برای والنتاین
عزیزم , کشتی عشق ما آماده ی پروازه
پیتیکو وو
پیتیکو و و
پیتیکو و و و
*  

*  

*
پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک و شمع
اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری
.
.
.
هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک
*  

*  


میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم
عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک
*  

*  

*
واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک

مطالب مرتبط: 

اس ام اس عاشقانه ولنتاین/اس ام اس انگلیسی ولنتاین+ترجمه/اس ام اس ولنتاین(جدید)/اس ام اس جدید والنتاین۲۰۱۲/اس ام اس مخصوص ولنتاین/اس ام اس ولنتاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد