اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

به درک....

  

سعی کردم که بمانی و بریدی ، به درک ...
کارمان را به غم و رنج کشیدی ، به درک ! 

به جهنم که از این خانه فراری شده ای
عاشقت بودم و هرگز نشنیدی ، به درک 

میوه کال غزل بودم و از بخت بدم
تو مرا هرگز از این شاخه نچیدی ، به درک 

فرق خرمهره و گوهر تو نفهمیدی چیست !
جنس پاخورده ی بازار خریدی ، به درک 

دانه پاشیدم و هر بار نشستم به کمین
سادگی کردی و از دام پریدی ، به درک 

عاقبت سنگ بزرگی به سرت خواهد خورد
میکِشی از ته دل آه شدیدی ، به درک 

نوشدارو شدی اما به گمانم قدری
دیر بالای سر کُشته رسیدی ، به درک ...!!!

 

مطالب مرتبط: 

من پذیرفتم.../دیدی آخرش من و گذاشت و رفت/خودت رو به من عادت نده/کجایی یار همدردم/یه احساس تازه/شعرهای زیبا/شعر های کوتاه عاشقانه/عاشق میگه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد