اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

خودت رو به من عادت نده

خود را به من عادت نده من مثل هرکس نیستم
یک روز هستم پیش تو یک روز دیگر نیستم

 

از من مخواه عاشق شدن عاشقی سرابی بیش نیست
آن کس که از من ساختند جزسایه ایی ازخویش نیست

 هرگز برایم دل مده چشمان خود را تر نکن
این وضع پر آشوب من آشفته و بدتر نکن

 

هرگز نگویی خواهمت من دوستت دارم هنوز
تو حیف هستی نازنین در پای بی مهرم نسوز

 

من از عمق رفاقت ها ، من از لطف صداقت ها ، من از بازی نور در سینه بی قلب ظلمت ها نمی ترسم ، من از حرف جدایی ها ، مرگ آشنایی ها ، من از میلاد تلخ بی وفایی ها می ترسم . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
Rita چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 04:03 http://www.facebook.com/

Hekvuca good job. I sure appreciate it.

Parmelia چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 04:03 http://www.facebook.com/

I raelly couldn't ask for more from this article.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد