اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

شعرهای زیبا

 

تو که با دیگرانت بود میلی / چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟

مگر قصدت پریشانی ما بود / که عشق ما نشد مجنون و لیلی ؟

.

.

.

نگی که ما گداییم / نگی که بی وفاییم / ما اهل هر کجاییم / مخلص بعضیاییم

.

.

.

کسی نیامده جز او سر قرار خودش / نشست غرق تماشای آفتاب خودش
چه انتظار عجیبی است اینکه شب تا صبح / کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش

.

.

.

تقدیم به کسی که اسمش انتها ندارد ، محبتش پایان ندارد ، فراموشیش امکان ندارد

.

.

.

گر توانی از محبت حلقه در گوشم کنی / حیف باشد که مرا چون شمع خاموشم کنی
من که از یاد تمام آشنایان رفته ام / وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی

.

.

. 

آن نازنین کجاست که یادم نمیکند / صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند  

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست / امشب به یاد کیست که یادم نمیکند

.

.

.

بی رویت آینه کدر خواهد شد / آهم در شهر منتشر خواهد شد

چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تاخیر تو منفجر خواهد شد
.

.

.

اگر تنهایی ام چشم مرا بست / اگر دل از تنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی / که در هر جا که باشد یاد ما هست

.

.

.

در گلستان خیالم ندهد هیچ گلی بوی تورا… تو گل ناز منی از دور می بوسم تورا

.

.

.

تکسواری جمعه می آید ز راه / مردم آخر کی ببینم یک نگاه

.

.

.

صدایت با نگاهت هر دو نیکوست/ پیامک میدهم چون دارمت دوست 

.

.

 

قلبم تهی ز شوق و رنگ / قلبم را جنگ آب و نهنگ قلبم تباه ز تاریکی و ننگ / قلبم مرده درآغوش سنگ . . . دگر درد دلم درمان ندارد / مسیر عاشقی پایان ندارد مرا در چشم خود آواره کردی / نگاهت دور برگردان ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد