اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید سری 5

 

روزی تو در اولویت آرزوهایم بودی
اما حالا آخرینشان هم نیستی …
@
@
@
@
می دانم که می شنوی فریادم را
پس دیگر چه می خواهی؟
بارانی دیگر؟
@
@
@
@
این روزها حرف پشت سرم زیاد است
این وصله ها به من نمی چسبد
اما خودم از اول این قصه می دانستم ، که مجنون منم…
@
@
@
@
هوا خوب یا بد فرقی نمی کند
به هوای “تو” من نفس می کشم هنوز …
@
@
@
@
مـــردانـــــــه تر عاشقــــــــــم بـــــاش
تا بـــــبیــنی برای دیــــــوانگــــــی ھایـــت چقــــــدر زنـــــــــــم !


@
@
@
@
ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﻮ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯿ ﺨﻮﺍﻫﻢ
ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻟﻌﻨﺘﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﮕﻮ
ﺣﻼﻟﻢ کند ﻫﻨﻮﺯ ﺷﺐ ﻫﺎ ﺑﺎ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻢ …
@
@
@
@
زندگی مثل یک بستنی است از آن لذت ببرید
پیش از آن که آب شود
@
@
@
@
نه کسی منتظر است ، نه کسی چشم به راه
نه خیال گذر از کوچه ما دارد ماه
بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی است؟
وقتی از عشق سهمی نبری غیر از آه …
@
@
@
@
گل آفتابگردان را گفتند :
چرا شب ها سرت را پایین می اندازی؟
گفت : ستاره چشمک می زند ، نمی خواهم به خورشید خیانت کنم
به سلامتی همه اونایی که مثل گل آفتابگردان هستند
@
@
@
@
لج میکنم
بد اخلاق میشم
نه چیزی میبینم
نه چیزی میشنوم
نه چیزی میگم
دست خودم که نیست
تو که نباشی زندگی باید به کام من تلخ بشه …
@
@
@
@

اگر آرامشی داشته باشم آن را مدیون تو هستم
شاید برایت کم باشم
ولی انعکاس زیبایی و تمام عشق من در نگاه تو هویداست
@
@
@
@
شنیدی گاهی اوقات می گویند : “آرامش قبل ازطوفان”
این وصف حال من بود ، زمان رفتنت …
@
@
@
@
دلتنگ دیدار خوش آن روزهایم
دلتنگ دوباره دیدن آن چشم هایم …
@
@
@
@
هیچ وقت قرص هایی که حال آدم را خوب می کنند
جای خوب هایی که دل آدم را قرص می کنند نمی گیرند
@
@
@
@
دلم قرار نداره
راه فرار نداره
پیام دادم تا نگی
فلانی مرام نداره
@
@
@
@
ﺭﻓﺎﻗﺖ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺩﻭﻣﯿﻦ اﻓﺘﺨﺎﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﻦ ﺍﺳت!
ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﯾﺎﻓﺘﻦ ﺗﻮ ﺑﻮﺩ!
@
@
@
@
بهار همیشه هست
کافی است دلت مرورگر خوبی ها باشد
@
@
@
@
یک پیشنهاد خوب کاربردی
قبل از ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻧﺎﺧﻨﺎﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ
ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﺑﺨﺎﺭﻭﻧﯿﺪ!
@
@
@
@
سلامتی پسری که وقتی پلیس بهش گفت خانم کی باشن؟
سرشو مثل مرد بالا گرفت و گفت:
باور کن جناب سروان این پسره ، فقط موهاشو بلنده و ابروهاشو برداشته
@
@
@
@
بعضیا تو دلمون جا نشدن
ولی زیر پامون خوب تا شدن …

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس جدید سری 4/اس ام اس جدید سری 3/اس ام اس جدید/اس ام اس جدید آبان ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد