اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید آبان ماه

 

وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی
اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی
به همین راحتی …



به بعضیا باید بگی:
این مشکل تو نیس که نمیفهمی
مشکل از منه که توقع دارم بفهمی …



به بعضیام باید گفت
تو آدم بی معرفتی نیستی
چون بی معرفتا اصلا آدم نیستن



به بعضیا باس گفت
فک نکن شما منحصر به فردی ، نخیر عزیزم !
شما الکی متصل به برقی …



من به مردی وفا نمودم و او پشت پا زد به عشق و امیدم
هر چه دادم به او حلالش باد غیر از آن دل که مفت بخشیدم





تنها بودنم را نگاه نکن
این تاوان لحظه های اعتماد است
به کسی که میگفت هیچگاه تنهایت نمیگذارم!



بعضیارو گذاشتیم کنار
همون کنارم به گند کشیدن!



به بعضیام باید گفت
تو خیلی با کلاسی قبول
اما من عادت دارم کلاسامو بپیچونم!


به سلامتی کسی که حرفای ناگفته زیادی تو دلشه
اما پای حرف بقیه میشینه



به بعضیام باس گفت
یه عکس هم از باطنت بزار ببین اصلا لایک می خوره



حتی خوب ترین آدم ها هم صبرشان حدی دارد



درد دارد من را شما صدا کند
منی که تا دیروز عزیز دلش بودم …



تنها فرق میان تو و شیطان در این بود که
شیطان به انسان سجده نکرد و تو به هر حیوانی سجده کردی!



به بعضیا باس گفت:
برو عقب عزیز من!
من خودمم انقدر به خودم نزدیک نمیشم
شما که جای خود داری!



سیر شدم
بس که سرد و گرم روزگار را چشیدم



فراموشش کردم
فقط گاهی بی اختیار اسمش را که میشنوم
میشکنم …



من آدم نرفتن ام ، آدم دوست موندن
یا اصلن آدم دیر رفتن ام ، خیلی دیر
اما وقتی برم ، دیگه آدم برگشتن نیستم، آدم مثل قبل شدن نیستم

نظرات 1 + ارسال نظر
سید سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 17:57 http://jokland.ir

سلام اکبر جان
شما لینک شدید ، ما رو هم با آدرس http://jokland.ir/ و با عنوان اس ام اس لینک کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد