اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس قلب جدید

 

 سهم من
خانه ای اجاره ای در قلب توست
و هروز
ترس از ریختن وسایلم در کوچه ها!!
%
%
%
%
مرد هم قلب دارد!!
فقط صدایش..یواش تر از صدای قلب یک زن است
مرد هم در خلوتش برای عشقش گریه میکندشاید ندیده باشی
اما همیشه اشک هایش را در آلبوم دلتنگیش قاب میکند!
هر وقت زن بودنت را می بیند!
سینه را جلو میدهد..صدایش را کلفت تر میکند…
%
%
%
%
اشکها کلماتی هستند که به زبان آوردن آنها بسیار سخت است.گریه ی هر کس به این معنا نیست که او ضعیف است به این معناست که او یک قلب دارد
%
%
%
%
بدهکار مهربونی قلب یه زنم ، که از بچگی صدام کرده دخترم…
خاک زیر پاتم مادرم
%
%
%
%
گویند واژه ای است
که نامش محبت است
در خانه ای رقصان
به نام قلب
جوشد چو چشمه ای
از عمق کوه دل
این واژه
پر امید
آغاز وحدت است!!


%
%
%
%
نبودنت را باور کرده است قلب تنهایم
اما گونه هایم رد نبودنت را حس میکند
برگرد…
%
%
%
%
به وسعت قلب کوچکم به یادتم؛
شاید کم باشد؛
اما قلب هرکس تمام زندگی اوست!!
%
%
%
%
شده در خلوت تنهایی خود یاد یک خاطره شادت بکند!
لرزه بر قلب و دلت اندازد بی خبر از همگانت بکند
تویی ان خاطره ی خلوت تنهایی من…
%
%
%
%
خیانت واژه ی تلخی ست
حقیقتی زهرآگین
فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارم ها
هرگز تبرئه ای نیست
آنکه را که چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخاست و دلی را که پژمرد
%
%
%
%
آن قدر برپای طلب،تاول نامرادی نشسته است
که جز تو محبوبی را سراغ نگیریم!
و آن قدر بر قلب عاطفه ، خنجر جفا خورده است!
که سر به دامان دیگری نسپاریم …
%
%
%
%
اگر زیاد دارید
از ثروت خود ببخشید
و اگر کم دارید
از قلب‌تان ببخشید
%
%
%
%

گفتی که در قلب تو خواهم ماند و ماندی
از آن زمان هم قبله کمی مایل به چپ شد …
%
%
%
%
از لحظه ای که چشم باز میکنم کار شروع میشود
نظارت و بررسی کیفیت تک تک اعضای بدنم
قلبم چشمم گوشم مبادا ذره ای از عاشق تو بودن منحرف
شده باشند نازنینم!
%
%
%
%
قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق،
مرا در خود کشیدی ای برمودای من…
%
%
%
%
واقعا چه ظریفانه است خلقت قلب آدمی!
به نگاهی می شکند
به لحنی میسوزد
برای دلی می میرد!!
به نگاهی جان میگیرد
و به یادی می تپد…
%
%
%
%
بیقرار توام , چشم انتظار توام
گفتی مال همیم من تکیه گاه توام
اما احساس تو به دل عاشقم دل نبست
قلب سنگی تو شیشه عشقمون رو شکست…
%
%
%
%
یک چتر قدیمی
یک قلب خسته!
چند سطر شعر
و یک مشت خاطره از تو
کافی ست تا او را به اینجا بکشانم!
شنیده ام پاییز شامه ای قوی دارد برای عشق های کهنه…
%
%
%
%
غفلت کرده ای مادر
پشت این قلب عاشق
فرزندت آرام آرام جان میسپارد
و تو
فراموش کردن را به او نیاموخته بودی!!
%
%
%
%
اگر چه از تو دور هستم اما تو را در قلب خویش حس میکنم
حتی نزدیکتر از آن دو عاشقی که در آغوش هم هستند…
%
%
%
%
باران که گذشت
دلم پرواز می خواهد
دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد
دلم آواز می خواهد
دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد
دلم بی رنگ و بی روح است
دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد!!
%
%
%
%
صدام که سر به آسمون کشیید
دلای عاشق و به این جنون کشید!
خدا ببخشه اونو که نموند
که قلب سادم مو اون به خون کشید…
%
%
%
%
دل تو وقتی میگیره دل من میخواد بمیره
حاضرم دلم فدات شه تا که قلب تو نگیره!!
%
%
%
%
زندگی هر قدمش خاطره ایست
هر طرف پنجره ایست!
باز کن پنجره را!
سمت خورشید بگیر
قلب این منظره را
تا مگر آب شود!
یخ از این مانده به جا
سردی عاطفه ها
و دگر ساده نگیر
که شود با شعری
ساده آشوب به پا…
%
%
%
%
واسه جشن دلتنگی ما گل گریه،سبد سبد بود
باطلوع عشق من وتو هم زمین هم ستاره بد بود
ازهجرت تو شکنجه دیدم کوچ تو اوج ریاضتم بود
چه مؤمنانه ازخودگذشتم کوچ من ازمن نهایتم بود
به دادم برس توای ناجی تبار من
به دادم برس توای قلب سوگوار من…

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس جدید قلب آبان 93/اس ام اس جدید قلب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد