اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید قلب آبان 93

 

تا به کی چشم انتظاری؟
تا به کی چشم به در دوختن؟
تا به کی به عکست نگاه کردن؟
تا به کی درحسرتت بودن؟
تا به کی این قلب را آرام کردن؟!
تا به کی شب بی تو آرامیدن؟
تا به کی برای تو سرودن؟
عشق من امشب دلم عجیب هوایت را کرده است…
$
$
$
$
مرد که باشی
نه چهره ی زیبا میخواهی
نه اندام برجسته
بلکه یک قلب می خواهی که فقط و فقط برای خودت باشد!!
$
$
$
$
سوی عکست دیده دیده اشک چشمانم فتاد
اشک حسرت دانه داته بر گریبانم فتاد!
عشقت آخر رفته رفته قلب بریانم گرفت
رفته رفته عاقبت بر رگ رگ جانم فتاد …
$
$
$
$
میدونین سریعترین راه به چنگ آوردن قلب یه مردچیه؟؟
پاره کردن سینه اش با کارد اشپزخانه !!
$
$
$
$
مثل بارون با صفایی
مثل برف سفید و ماهی
مثل گل خوشبو و زیبا
مثل خون تو قلب مایی
چه بخواهی، چه نخواهی
تو عزیز دل مایی…
$
$
$
$
هرگاه صدای جدیدی سلام میکند
تپش قلب میگیرم
من دیگر کشش خداحافظی ندارم
مراببخش
که جواب سلامت رانمیدهم!!


$
$
$
$

چشم از قلب شکایت کرد و گفت:
توچرا عاشق میشوی و من باید اشک بریزم؟
قلب گفت :
چشم تو چرا نگاه میکنی تا من درد بکشم…
$
$
$
$
کاش میشد روی قلب سرنوشت
لحظه های با تو بودن را نوشت …
$
$
$
$
زندگی یعنی عشق
عشق را تازه کنیم
عشق را با همه ی قلب خود اندازه کنیم
زندگی کوتاه است کوتاه…
$
$
$
$
اگه شکستن قلب و غرور صدا داشت
عاشقان سکوت شب را ویران میکردند …
$
$
$
$
گفتم که عطش می کشدم در تب صحرا
گفتی که مجوی آب وعطش باش سراپا
گفتم که نشانم بده گر چشمه ای آنجاست
گفتی چوشدی تشنه ترین،قلب تو دریاست
گفتم که درین راه کو نقطه آغاز؟
گفتی که تویی تو خود پاسخ این راز
چون همسفرعشق شدی مردسفرباش
هم منتظرحادثه هم فکرخطرباش…
$
$
$
$
قلب پسرها مثل پارکینگی است که هیچ وقت تابلوی ظرفیت تکمیل بر در آن دیده نمیشود و اما قلب دخترها مانند فرودگاهی است که مدت ماندن یک هواپیما در آن بستگی به فرود هواپیمای بعدی دارد
$
$
$
$
در زندگی خود هیچوقت چهار چیز را نشکنید!
اعتماد، قول، ارتباط و قلب. شکسته شدن آنها صدائی ندازد ولی دردناک است…
$
$
$
$
آخرین نفسامو بی تو
دارم حس میکنم که میمیرم
لااقل بذار این دم آخر
ازچشات همه چیروبگیرم
توی لحظه ی خسته ی دلخوشی
که تو بی نفسی من و میکشی
کاش دل خستم و پسی بدی
یا به قلب یخی تو نفس بدی!!
$
$
$
روز و شب با خودت نرو هی ور / با تو هستم، بله، شما… دختر
قلب تو گرچه واقعا پاک است! / خواهرم خوشگلی خطرناک است
با چنان تیپ و این چنین ترکیب / صورتی مثل کاغذ تذهیب
وقتی از خانه می زنی بیرون / مرد صدساله می شود دل خون…
$
$
$
$
کودکی اندیشید که خدا چه می خورد؟ چه می پوشد؟ و در کجا منزل دارد؟ ندایی آمد که او غم بندگانش را می خورد، گناهانش را می پوشاند ودر قلب شکسته آنان ساکن است
$
$
$
$
مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه، عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه، قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه…
$
$
$
$
برگشته ام پشیمان
شاید مرا ببخشی
ای نازنین ترین یار
شاید دوباره بینم
در چشم عاشق تو!
شوقی برای دیدار
از قلب مهربانت ، دارم امید بخشش
فرصت بده دوباره ، با بوسه ی نوازش
فرصت بده که از نو ، از عشق تو بمیرم
بغضی که در دلم هست ، با بوسه ها بگیرم…
$
$
$
$
چه دنیای ساکتی دیگر صدای تپش قلب هاغوغا نمی کند بی گمان همه شکسته اند…
$
$
$
$
دیدنت مثل سرطان قلب
فرورفتن در گسل
ومردن باشهاب سنگ
کمیاب است
باید بدشانس بود
امروز دیرتر ازهمیشه بیرون رفتم
تا ازقطار جابمانم
بندکفشم را نبستم
تازمین بخورم!
ب سست ترین دیوارتکیه دادم
تا آوارشود روى سرم
امروزخواستم بدشانس باشم
شاید اتفاق بیفتى!!
$
$
$
$
دل نبند رهگذرم
دیگر حسه شقایق رانداری
هوای قلب عاشق رانداری
ازان چشمان خونسردتوپیداست!
دگران قلب تنگ سابق رانداری…

مطالب مرتبط: 

اس ام اس جدید قلب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد