اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید قلب

 

از حس قشنگ عاشقی لبریزم
در بانک دلت منتظر واریزم
در جیب دلم هر چه محبت دارم
آنرا به حساب قلب تو میریزم!
#
#
#
#
قلب من جایگاه رفیقی است ک شقایق ها حسرتش میخورن!
#
#
#
#
ماهی به آب گفت :تو نمیتونی اشکای منو ببینی, چون من توی آبم.. آب جواب داد اما من میتونم اشکای تو رو احساس کنم چون تو توی قلب منی!!
#
#
#
#
عزیز دلم
وقتی که قدمهای مهربان و پرسخاوتت را بر زندگی بی رنگ و یکنواخت من گذاشتی
احساس کردم که لطف پروردگار بخشنده برای من صدچندان شد
و چه نعمتی بالاتر از عشق که خدا به این قلب شکسته هدیه داد ؟!
دوستت دارم…
#
#
#
#
شبی از شب ها به دور از چشم ادمها نشستم مدتی تنها
به روی ماسه های ساحل دریا
به امید آنکه تا چندی نگارمن شود پیدا
ولی ای کاش میمردم نمیدیدم نگارم با رقیبم را
درآن قلب شقایق ها…


#
#
#
#
ماه من گوشه ى لبخند توست
زندان من چشمان توست
بودنت حس عجیبیست که دیدن دارد
قلب من بانبضت آرزوی تپیدن دارد
نازنین!عشق که نه اخم شما حسرت دیدن دارد!!
#
#
#
#

آنهایی که با چشم کمتر دیده میشوند، در قلب بیشتر یاد میشوند!
مثل تو دوستت دارم قلبم…
#
#
#
#
یک نفر قلب تورا بی سحرو جادو میبرد
بی گمان من میشوم بازنده و او برنده!
یک نفر از خواب بیدارم کند!
دارد کسی
با خودش؛ عشق مرا بازو به بازو می برد!!
#
#
#
#
لیاقت میخواهد
بودن در قلب دخترکی که تمام دنیایش، حرف های نزده اش است…
#
#
#
#
قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت
مشکل از توست اگرپس زده پیوندش را!!
#
#
#
#
فاصله ها هرگز مانع فراموش کردن بهترینمان نمیشود
مهم قلب هایمان است که از پشت فاصله ها برای بهترینمان می تپد!!
#
#
#
#
عشق یعنی علاقه شدید قلبی، عاشق نبود
چرا که عاشق دل ندارد، قلب او در وام معشوق است…
#
#
#
#
خیلی بی کاری ببینم تو درس نداری، کار و زندگی نداری…؟
خوابو خوراک نداری…؟
که ۲۴ ساعته تو قلب منی…؟
#
#
#
#
می دونی فرق تو با خون چیه؟؟؟؟؟
خون میره تو قلب و بیرون میاد ولی تو میری توقلب و دیگه بیروون نمیای
حالا سریع گمشو برو بیرووون اعصاب ندارم …
#
#
#
#
به سلامتیه قشنگترین موسیقی دنیا. یعنی صدای قلب کسی که همه زندگیته
!!
#
#
#
دلم واسه خودم تنگ شده
چقدر صدام بی اهنگ شده
زندگیم بی اون بیرنگ شده
از وقتی قلب اون سنگ شده
دلم واسه خودم تنگ شده
چون واسه اون دلم تنگ شده !!
#
#
#
#
تنها چیزی که از با تو بودن نصیب من شد این است
یک دل بی اعتماد
یک چشم ترسیده
یک قلب شکسته
و دخترکی که مدام مینویسد…
قلب م بوی کافور میدهد
شب به شب در آن مرده شوره ا آرزویی را غسل می دهند
و کف ن می کنند!
#
#
#
#
عشق تو در قلب من هدییه جاودانست
برای زنده موندن قشنگترین بهانست‌
دوست داشتن تو مثل عطر خوشه بهاره‌
با تو نفس کشیدن پایان انتظاره…
#
#
#
#
قلب میشکنه
شیشه هم میشکنه
ولی شیشه رو میشه خرید جاش گذاشت
اما قلب شکسته رو هیچکاری نمیشه کرد
#
#
#
#
خدا را در قلب کسانی دیدم
که بی هیچ توقعی ، مهربانند!!
#
#
#
#
اگردرخانه قلب تومهمانم دعایم کن
اگرهرلحظه در یاد تو میمانم دعایم کن
اگرباران عشق ازچشم هایت تندمیبارد
تصورکن که من هم زیربارانم دعایم کن…
#
#
#
#
همیشه عاشق ادمهایی باش که قلب بزرگی داشته باشندتا مجبور نباشی
برای ورود به قلبشان خودت را کوچک کنی…
#
#
#
#
ﺑﻌﻀﯽﻫﺎ ﺣﺮﻓﯽ ﻣﯽﺯﻧﻨﺪ .و دلت را میشکنند!
بعد به سادگی روبروی قلب شکسته ات می ایستند و میگویند
چقد زود رنجی تو
ناراحت شدی؟؟؟…
#
#
#
#
دوستت دارم!!
دوستت دارم هنوز عشق منی
میدونم منو از یاد میبری
بهونه نفس کشیدنم تویی!
دوستت دارم تو قلب من فقط تویی…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد