اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلشکسته جدید اسفند ماه

   

حسرت یعنى
خواستن تو که داشتن نمی شود هیچ وقت …
- — – - — – – — — – - — – — — –
تا دلت بخواهد بغض دارم
تا حدی که به بغض هایم خمس تعلق می گیرد …
- — – - — – – — — – - — – — — –
آنقدر جای تو خالیست
که هیچ گزینه ای آن را پر نمی کند حتی تمام موارد …
- — – - — – – — — – - — – — — –
چقدر سخت است
حال عاشقی که نمی داند
معشوقش نیز هوای او را دارد یا نه …
- — – - — – – — — – - — – — — –
دلم
یک اتفاق نه یک معجزه می خواهد
که سرم را به شانه تو برساند
و ببارم همه این روزها را


- — – - — – – — — – - — – — — – 

اس ام اس | پیامک | اس ام اس دلشکسته | اسمس | اس ام اس جدید
هر وقت پلک میزنی
من یه نفس می کشم
پس به کسی خیره نشو که خفه می شم
- — – - — – – — — – - — – — — –
حالم را لک لک شکسته بال می فهمد
که? می ماند و تماشا می کند کوچ جفتش را …
- — – - — – – — — – - — – — — –
شوخی شوخی به من خندیدی
ولی من جدی جدی گرفتارت شدم
تو شاید شوخی شوخی منو فراموش کنی
ولی من بی تو جدی جدی میمیرم
- — – - — – – — — – - — – — — –
خیلی خوبه کسی رو داشته باشی که
بی منت بغلت کنه
بی منت باهاش درد و دل کنی
بی منت باهات گریه کنه
بی منت پشتت باشه
بی منت دوستت داشته باشه
بی منت رفیقت باشه …
- — – - — – – — — – - — – — — –
سخت است
فراموش کردن کسی
که با او همه چیز و همه کس را فراموش می کردم !
- — – - — – – — — – - — – — — –
هیچ کجا هم جاییست
همانجاییست که بی تو می شود بود
- — – - — – – — — – - — – — — – 

اس ام اس | پیامک | اس ام اس دلشکسته | اسمس | اس ام اس جدید
من رفتم و تو گفتی برو به …
مدت هاست بی تابم
بی تاب بازگشت!
راستی کلام آخرت به سلامت بود یا به جهنم؟
- — – - — – – — — – - — – — — –
از حاصل جمع چشم ها
نگاهی نصیبم نشد وقتی تو به من نگاه نکردی
- — – - — – – — — – - — – — — –
باران باشد
تو باشی یک خیابان بی انتها هم باشد
به دنیامی گویم خداحافظ …
- — – - — – – — — – - — – — — –
دل اتفاقی ترین اشتباه دنیاست !
بسته می شود آنجا که نباید
کنده می شود از جایی که نباید
- — – - — – – — — – - — – — — –
رفتــم گفتـم از “خـــــیرش” مـی گــذرم
شنیـدم کـه زیــر لب گُفـت از “شــــــرش” خــلاص شـدم
- — – - — – – — — – - — – — — –
میگویند شکستنی رفع بلاست
ای دل تحمل کن شاید حکمتیست
- — – - — – – — — – - — – — — –
دفتر شعرم را سفید می گذارم
از تو دور بودن نوشتن ندارد درد دارد …
- — – - — – – — — – - — – — — –
دلم گرفته
از همه بی تفاوتی ها …
از همه فراموشی ها …
از همه بی اعتمادی ها …
- — – - — – – — — – - — – — — –
خوابم میاد ولی نمیرم سمت تخت خواب
اون لعنتی یه تله ست
توش از خواب خبری نیست
فقط فکر و خیال که انتظارمو میکشه
- — – - — – – — — – - — – — — –
فکر تو را حتی در میان خنده هایم نمی توانم پنهان کنم
هر چقدر می خندم باز غم نبودن تو خودنمایی می کند
- — – - — – – — — – - — – — — – 

اس ام اس | پیامک | اس ام اس دلشکسته | اسمس | اس ام اس جدید
غم که نوشتن ندارد
نفوذ می کند در استخوان هایت
جاسوس می شود در قلبت
و آرام آرام از چشم هایت می ریزد بیرون
- — – - — – – — — – - — – — — –
بیشتر مواقع پشت جمله ی عیبی نداره و مهم نیست
یه دل شکسته وجود داره
- — – - — – – — — – - — – — — –
بی خیال است خیلی بی خیال …
همان کسی که تمام خیال من است …
- — – - — – – — — – - — – — — –
عاشقت شدم بازی ام دادی
آن هم از نوع قایم باشکش
و من چه کودکانه به بازی ادامه دادم
نمی دانستم قرار است دیگر پیدا نشوی
- — – - — – – — — – - — – — — –
عاشقت شدم بازی ام دادی
آن هم از نوع قایم باشکش
و من چه کودکانه به بازی ادامه دادم
نمی دانستم قرار است دیگر پیدا نشوی
- — – - — – – — — – - — – — — –
نشستم اینجا زل زدم به عکسات
به اینکه زندگیمون رو به غم رفت
منو نگاه نکن یه لحظه شاید
کنار من نبودنت یادم رفت
- — – - — – – — — – - — – — — –
باید فراموشت کنم
دل شکسته ام رو می گم
چندی ست تمرین می کنم
من می توانم… می شود… 

آرام تلقین می کنم….!
- — – - — – – — — – - — – — — – 

اس ام اس | پیامک | اس ام اس دلشکسته | اسمس | اس ام اس جدید
خدا را دوست دارم
حافظ را هم دوست دارم ولی خداحافظ را نه
- — – - — – – — — – - — – — — –
من
تو
او
ما
حتی بین ضمایر هم او بین ما فاصله انداخته !
- — – - — – – — — – - — – — — –
نمی دانم چه رابطه ایست بین نبودن ها با رنگ ها
دلتنگت که میشوم زندگی ام سیاه میشود
- — – - — – – — — – - — – — — –
ازهمان روزی که پایت را از زندگی ام پس کشیدی
زندگی ام دگر پا نگرفت
- — – - — – – — — – - — – — — –
بدون تو مدت هاست که دیگر خوش نمی گذرد
فقط می گذرد…
- — – - — – – — — – - — – — — – 

اس ام اس | پیامک | اس ام اس دلشکسته | اسمس | اس ام اس جدید
من را بی وفا خطاب می کنند
ولی ای کاش می‌گفتند که من بی وفای کدام باوفا هستم
- — – - — – – — — – - — – — — –
کودکی را دیدم گریه میکرد
و میگفت کسی بامن بازی نمی کند
ته دلم گفتم تو بزرگ شو
ببین که چه بازی هایی روزگار با دلت می کند

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید دلشکسته بهمن/اس ام اس های جدید دلشکسته/اس ام اس های دلشکسته جدید/اس ام اس دلشکسته جدید/اس ام اس جدید دلشکسته/اس ام اس دوری/اس ام اس دلشکسته و غمگین/اس ام اس دلشکسته
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد