اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلشکسته جدید

   

کمی بر من بتاب …
روزهای سردیست و دوست داشتنت دارد در من یخ می زند



میدانم دیگر برای من نیستی
اما دلی که با تو باشد این حرف ها را نمی فهمد



گاهی اونقدر خسته می شویم
که خستگیمون در نمیشه درد می شه



این روزها خیلی چیزها دست من نیست
مثل دست هایت !



گاهی هم باید چشم ها را بست
تا او که نیست شاید بیاید در خواب





آنجا نشسته ای و لبخند میزنی اما دستی تکان نمی دهی
ای کاش آن قاب ، قاب پنجره بود



تلخی قصه اونجاست
که وقتی دلم سوخت دلش خنک شد



به فالگیر بگو خط عمرِ من کف دست هایم نیست …
رد پاهای او را نگاه کند



روزها یکی پس از دیگری می گذرند
و من هنوز منتظر فردا هستم تا تو بیایی



نبودنت چه فصلی از سال است که
هم روزها و هم شب ها اینقدر طولانی شده اند ؟



سخته به جایی برسی که
دیگه نه هیچ اومدنی آرومت کنه و نه هیچ رفتنی نابودت



سخت است فراموش کردن کسی که
با او همه چیز و همه کس را فراموش می کردم



زندگی نوشتن ندارد
وقتی تمام روزهای خدا من دارد ولی تو ندارد



دیریست اسیرم
اسیر انتظار
اسیر دلواپسی
اسیر هر آنچه مرا به یاد تو می اندازد

مطالب مرتبط: 

اس ام اس جدید دلشکسته/اس ام اس دوری/اس ام اس دلشکسته و غمگین/اس ام اس دلشکسته
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد