اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید یاد کردن بهمن 92

    

sahelkhande.blogsky.com

درود بر انسان های خوب انانکه در اندیشه دیگران تصویر زیبا مینگارند….
تا انجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند
.
.
.
روز وصل دوستداران یاد باد / یاد باد آن روزگاران یاد باد
گرچه یاران فارغند از یاد من / از من ایشان را هزاران یاد باد.
.
.
.
قالیچه یادت را هرگز بر ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد!دوست دارم
.
.
.
اگر نسیمی شانه هایت رانوازش کردبدان آن هوای دل من است که بیادت می وزد
.
.
.
چرخ روزگار را دو چیز می چرخاند
دوری و دوستی! با اینکه ازت دورم ولی به یادتم


.
.
.
هرکجا کوچ دهد دست طبیعت مارا ، این دل ماست که پیوسته زتو یاد کند
.
.
.
به قلب مهربانت بگو هیچ چیز یادت را از خاطرم نخواهد برد حتی وجود فاصله ها.
.
.
.
ب کوتاهی لحظات با تو بودن منگر
ب وسعت لحظه هایی نگاه کن ک ب یادت هستم
.
.
.
هرگاه شادم یاد تو غمگینم می کند. هرگاه غمگینم یاد تو شادم می کند. پس هر دو را دوست دارم چون حکایت از تو می کند
.
.
.
در قید غمم ، خاطر آزاد کجایی ؟
تنگ است دلم ، قوت فریاد کجایی ؟
با آنکه ز ما هیچ زمان یاد نکردی
ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی ؟
.
.
.
سکوت بهترین تفسیر دوست داشتن است ، مهم باهم بودن نیست به یاد هم بودن است.
.
.
.
شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست به همان زیبایی قسم هر ثانیه به یادتم.
.
.
.
گفت از دوست چه دیدی که چنین مسروری؟ …. گفتم از دوست همین بس که ز ما یاد کند.
.
.
.
در دفتر عشق زنده نگه داشتم یاد تورا ، ز خدا می طلبم زندگی شاد تو را .
.
.
.
غزل غزل به یادتو قدم قدم فدای تو نفس نفس برای تو منم درانتظارتو .
.
.
.
قطرات بارون ممکنه کوچیک باشه اما یه گل تشنه منتظر باریدنشه
یه اس ام اس ممکنه ساده به نظربرسه اما قلب فرستندش همیشه به یادته .
.
.
.
بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم ، تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم.
.
.
.
رابطه ها زمانی زیباست که برای یادکردن هیچ دلیلی به جز دلتنگی نباشه… دلتنگتم رفیق!
.
.
.
هدفم بود که هرگز نشوم عاشق کس / چون که رخسار تو دیدم ، هدفم سخت شکست
.
.
.
به که پیغام دهم ؟ به شباهنگ که شب مانده به راه ؟
یا به اندوه کلاغان سیاه ، به پرستو که سفر میکند از سردی فصل ؟
یا به مرغان نکو چیده شهر ؟ به که پیغام دهم که به یادت هستم ؟
.
.
.
هنوز رو خاکیم یادمان نمیکنند!
وای به روزی که خاکمان کنند!
.
.
.
ثانیه ها، روزها حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند…
.
.
.
اس ام اس ها گاهی پیامی ندارن
فقط ارسال میشن که باور کنی اونی که فکرشو نمی کنی الان به یادته
.
.
.
در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی / ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی
.
.
.
هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی
آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی
.
.
.
یادم باشه
یادت بدم
یاد بگیری
یادت نره
که یاد تو
همیشه در یاد منه
.
.
.
پیام هایم گاه گاه است! آنچه ابدیست ، یاد توست
اگر چه دوری ز برم همسفر جان منی / قطره ی اشکی و در دیده ی گریان منی / این مپندار که یادت برود از نظرم / خاطرت جمع که در قلب پریشان منی
.
.
.
نازنین تر ز تو کس نیست که یادش بکنم سرو دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم / تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست : تو عزیزی و عزیزان بفدایت بکنم.
.
.
.
یادکن که عشق نمی پرسه اهل کجایی!فقط میگه توی قلب من زندگی کن!!
عشق نمی پرسه چرا دور هستی!فقط میگه همیشه بامن هستی!
عشق نمیگه دوستم داری؟فقط میگه دوستت دارم!!!
.
.
.
از پنجره روزگار که به درخت عمر مینگرم خوشتر از یاد رفیقان ثمری نیست.
.
.
.
ما غصه خور تلخی فریاد شمائیم ، شادیم در آن لحظه که در یاد شمایئم.
.
.
.
تا ابد یاد عزیزان زدل و جان نرود ، جان اگر رفت ولی خاطر خوبان نرود.
.
.
.
در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم حتی به مساحت یک “یاد”
.
.
.
من یاد خوش دوست به دنیا ندهم ، لبخند خوشش به حور رعنا ندهم ، گر یاد کند مرا هرازگاهی چند ، گرد رخ وی به چشم بینا ندهم.
.
.
.
گر دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت به یاد آر ، که من نیز به یاد تو چنینم…
.
.
.
همین که یادم کردی تشکر / همین که مرحم دردی تشکر / در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که باوفا هستی تشکر.
.
.
.
گر چه جانم رود از دست در این کنج قفس ، یادت از دل نرود تا که مرا هست نفس.
.
.
.
از شکستن 2 چیز بترس ، قلبی که صادقانه دوستت دارد و دلی که صادقانه به یادته.
اگر خوابی اگر بیدار و یا در عالم دیدار ، بدان قلبی به یاد تو همیشه می کند فریاد.
.
.
.
تک لحظه های من هنوز همپای خاطرات توست / خونه قلبم کوچیکه ، اما همش به یاد توست.
.
.
.
من همانم که اگر دوست مرا یاد کند ، به صفای قدمش دیده ی خود فرش کنم.
.
.
.
بارالاها ای خدای عدل و داد / هر که کرده یادی از ما زنده باد / ما که معتاد رفیقیم و خمار روی یار / در مرام ما نباشد ترک این نوع اعتیاد.
.
.
.
به یاد رفیقی که سخت مشغول شطرنج زندگیشه و نمیدونه من هنوز مات رفاقتشم.

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید به یاد هم بودن دیماه 92/اس ام اس خاطرات جدید دی ماه/اس ام اس جدید خاطرات/اس ام اس جدید یاد هم بودن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد