اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید به یاد هم بودن دیماه 92

   

بدون گذرنامه ازخیالم عبورخواهی کرد
مهربانیت را مرزی نیست



مرا کجا صدقه کرده ای که
مدام بلای بی تو بودن سرم میاد !



به اندازه ی …
بی خیال …
تو فکر کن دوستت ندارم
من از پس اندازه گرفتنش بر نمی آیم !



بعضی حرف ها را فقط دست ها به هم میزنند فقط دست ها …
هزاران بوسه بر دستان خوش صحبتت



هوا سرد است اما سرما نمی خورم
تو نگران نباش ، کلاهی که سرم گذاشتی تا گردنم را پوشانده است





دستانت رو دور گردنم حلقه کن
این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است



گفت : دوستت دارم
هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد
گفتم : خوب گشتی ؟
گفت : آره
گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی



آرزو کن با من
که اگر خواست زمستان برود گرمی ِ دست ِ تو اما باشد
آرزو کن با من
“ما” ی ما ” من” نشود سایه ات از سر ِ تنهایی ِ من کم نشود



چه “شوری” میزند دلم وقتی
در چشم دیگران انقدر “شیرین” می شوی !



عزیزم من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم
فقط دارم آروم آروم زمینو ترک میکنم واسه وقت کشی



برای گفتن نامت بهانه لازم نیست
کافیست زبان باز کنم
کلمات خودشان دنبال تو می گردند

مطالب مرتبط: 

اس ام اس خاطرات جدید دی ماه/اس ام اس جدید خاطرات/اس ام اس جدید یاد هم بودن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد