اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید آرزو کردن دیماه 92

  

چنان بدیدن روی تو آرزومندم / که گر بدادن جان ممکن است خرسندم
.
.
.
یاد ایامی که مرغ آرزو بر بساط ابرها پر می ‌گرفت
.
.
.
آرزوی قشنگی ست ، داشتن ردپای تو کنار ردپای من
بر دشت سپید پوشیده شده از برف
هنوز اما نه برف آمده و نه تو
.
.
.
ای کاش دلم پنجره ای دیگر داشت
ای کاش خدا فقط شقایق می کاشت
ای کاش یکی می آمد و غم ها را
از قلب اهالی زمین بر میداشت
.
.
.
به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد
به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز


.
.
.
امیدوارم توپ خوشبختی سانترش همیشه روی قلبت باشه
.
.
.
مشکلات به سبکی هوا / عشق به عمق اقیانوس
دوستی به محکمی الماس / موفقیت به درخشانی طلا
اینها آرزوهای من برای توست
.
.
.
خواهم که قلب گرمت ، آماج غم نگردد
باغ دلت الهی ، دشت ستم نگردد
اشک ندامت ای جان ، از چشم تو نبارد
دنیای آرزویت ، مرداب غم نگردد
.
.
.
وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن میگردد،
با تمام وجودم آرزو میکنم لبهایت در آن نزدیکی باشد !
.
.
.
دیدگانت از همیشه شادتر / شهر قلبت زنده و آبادتر
غصه هایت دم به دم ای مهربان / در گذرگاه زمان بر بادتر
.
.
.
خدایا دوست بدار آنهایی را که دوستمان دارن و نمیدانیم
و سلامت بدار آنهایی را که دوستشان داریم و نمیدانند
.
.
.
خدایت یار تا آندم که از هستی نشان باشد
دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد
.
.
.
بزرگترین آرزوی من کوچک ترین نگاه توست
بزرگترین غم من آخرین نگاه توست
.
.
.
با تو بودن ، با تو موندن ، با تو رفتن آرزومه !
هر جا باشی ، هر جا باشم ، دیدن تو آرزومه !
.
.
.
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار
سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور
بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک
جسم و روحت پاک پاک
.
.
.
دو دست گرم تو شفای مرگ من است
لبان مست تو شکوه قلب من است
کجا روم و به که گویم که یک لحظه
خنده تو تمام آرزوی من است
.
.
.
عمرم چنان گذشته به سختی
که مرگ را فرصت نکرده‌ام که کنم آرزو هنوز
.
.
.
چند در دل آرزو را خاک غم بر سر کنم ؟
آتشی را تا به کی در زیر خاکستر کنم؟
.
.
.
دگر آرزو نجویم پی آرزو نپویم
همه از تو شکر گویم که تویی شکارم امشب
.
.
.
آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم
.
.
.
صفایى بود دیشب با خیالت خلوت من را
ولى من باز پنهانى تو را آرزو کردم
.
.
.
همه آرزوی دل را به تبسمی برآور / همه رنجهای جان را به کرشمه‌ای دوا کن
.
.
.
صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را / ولی من باز پنهانی، ترا هم آرزو کردم
.
.
.
هیج وقت آرزو نکن دنیا مال تو باشه
آرزو کن کسی که دنیای توست مال کسی نباشه
.
.
.
آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق خوشبختی هستی
.
.
.
یک لحظه دیدن رخ جانانم آرزوست
یکدم وصال آن مه خوبانم آرزوست
در خلوتی چنان که نگنجد کسی در آن
یکبار خلوت خوش جانانم آرزوست
.
.
.
داری هوس که غیر برای تو جان دهد؟ آه این چه آرزو است مگر مرده‌ایم ما
.
.
.
گفت : فرق رویا با آرزو چیست ؟
گفتم : آرزو یک حقیقت نزدیک است ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی !
گفت من رویا هستم یا آرزو ؟
گفتم رویایی که به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است !
.
.
.
بزرگترین آرزویم این بود که کوچک ترین آرزوی تو باشم
.
.
.
برایت آرزو می کنم آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری
.
.
.
آرزویم این است :
نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد