اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید بوسه و آغوش

  

داغتـــریـن آغــــوش هـــا را از تنـت
و شیـریـــن تـریــن بــوســـه هـــا را از لبـــانت بیـــرون می کشـــم
بــه تـلـــافـی تمـــام روزهــایـــی کـــه می خــــواهمت و نیسـتـــی …



سـیــاه مـشق ِ پــشت ِ چــشـم هـایــت دسـت خـــط ِ کــیـست !
که بــوســیـدنــش سـجــده ی شکر دارد !



مــرا ببــوس
روزهــای سختــی در پیــش اســت
بگــذار تــو را کمــی پــس‌انــداز کنــم



کاش فراموشت می‌کردم
با عبورِ هر نفس در ازدحامِ خاطره‌ی لب‌ها
از ول وله‌ی بوسه و مکث





فنجان چای توام
ببین چگونه قند در دلم آب می شود به شوق لبت



درست وســـــط پیشــــانـــی ات
می شـــود قبلـــــه گــاه لب هــای مــــــن
بـــــــوسه هــایـــــم را همان جــا حوالـــــه می کنـــــم



لبانت را می بوسم قند دلت آب می شود
و تا ابد نمک گیر شیرینی لبان تو می شوم



بعد از گذشت این همه سال عاشقم هنوز
هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز
در آرزوی بوسه ای از آن لبم ، ببین
با این همه امید محال عاشقم هنوز



یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت
و تمام طول سال را جریمه ام کن
که از روی آن هزار بار تمرین کنم



بوسه هایت را کش بده
من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم



از جـــایِ بـــوسـه هــایِ تـــو
بــر شـــانـه هــایــــم خـــورشیـد بــــالا مـی آیــــد



گاهی دلم می خواهد از خیالــــم تو را بیرون بکشم
و سراپایت را غـــرق بــوســـه کنــــم



بوسه هایت انار را می ترکاند
نفس هایت سیب را می رساند
آغوشت ابر را می باراند
پاییزترینی تو



بخــواب تــا نگــاهــت کنــم
و بــرای هــر نفــس تــو
بــوســه‌ای بنشــانــم بــه طعــم
هــر چــه تــو بخــواهــی 

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید بوسه/اس ام اس جدید و داغ بوسه/اس ام اس ماچ و بوسه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد