اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید بوسه

   

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن
صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن



یه بوسه بده واسه مریض می خوام پُر رو
آخه بوسه هات داره حکم دارو



می خوام بیام کنار تو
تا یه کمی لوست کنم
اگه کسی اونجا نبود
یواشکی بوست کنم





ترنم باران را نصار چشمانت میکنم نازنینم
تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت
و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار می گذارم
و دست نوازشم را به موهایت هدیه می کنم
که تا عمر داری مرا از خاطر نبری



لب های مرا از همه استثنا کن
یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن



نیست در این گفته من سوسه ای
گر تو به من قرض دهی بوسه ای
بوسه ای دیگر سر آن می نهم
لحظه دیگر به تو پس می دهم



رفتم به نزد طبیب ز شدت طب
۶ بوسه نوشت ز گوشه لب
۲ تا صبح ۲ تا ظهر و ۲ تا شب



هیچ دانی که در این خلوت بیرنگ سکوت
اگر از داغ بوسه های تو یادی نکنم میمیرم

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید و داغ بوسه/اس ام اس ماچ و بوسه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد