اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس های جدید دلشکسته

   

برای دوباره آمدنش دعا نکن
شاید وقتی آمد
همانی نباشد که رفته بود…
——————–
هی رفیق… زیادی خوبی نکن!!! انسان فراموش کار است!!!
از تنهایی که در بیاید تنهاییت را دور میزند!!! پشت میکند به تو، به گذشته اش!!!
حتی روزی میرسد که به تو میگوید… شما…؟
——————–
گریه ام میگیرد وقتی که میبینم آنکه برایش میمردم منت دیگری را میکشد
——————–
کچل شدم و ندیدی، کجاست دنیای که میگفتی خراب میکنم
اگه یه تار موت کم بشه!
——————–
عشق یعنی وقتی هزار دلیل برای رفتن هست
هنوز دنبال یک بهانه ای که بمونی


——————–
فکر می کردم در قلب تو محکومم به حبس ابد!!
به یکباره جا خوردم…
وقتی زندان بان بر سرم فریاد زد:
هی.. تو آزادی!
و صدای گامهای غریبه ای که به سلول من می آمد…
——————–
بی انصاف، چشم هایم را بستم تا اشک هایم را نبینی…
اما وقتی چشمهایم را باز کردم تو را در آغوش دیگری دیدم…
——————–
گفته باشم…! من درد میکشم، تو اما…
چشم هایت را ببند!
سخت است بدانم میبینی و بی خیالمی…!
——————–
عمریست نشسته ام پای لرز خربزه هایی که هیچوقت یادم نمی آید کی خوردمشان.
——————–
بدرقه اش کن! شاید با دیگری خوش تر باشد…
مگر خوشحالیش آرزویت نبود؟!!
——————–
در آخر گفت: دنیا همین است، بازی برد و باخت دارد!
زبانم بند بود که بگویم: بی انصاف کدام بازی؟
من با تو زندگی میکردم…
——————–
زلیخا! جان یوسفت راستش را بگو!!
چه به خدایت گفتی که اینطور پا در میانی کرد؟؟
——————–
میدانم روزی تو نیز مرا در آغوش خواهی گرفت
پشیمان و با چشمانی پر از اشک…
خودم را که نه عکسم را…
عکسی که زیران نوشته شده “چهل روز گذشت”
——————–
دوستت دارم را برای هردویمان فرستادی!
خیانت میکردی یا عدالت؟
——————–
خدایا…! اجازه؟! میشه ورقمو بدم؟!!
میدونم وقت هست ولی خسته شدم…!!!
——————–
عشق، مثل نماز خوندن می مونه.
وقتی نیت کردی دیگه نباید اطرافتو نگاه کنی.

مطالب مرتبط:

اس ام اس های دلشکسته جدید/اس ام اس دلشکسته جدید/اس ام اس جدید دلشکسته/اس ام اس دوری/اس ام اس دلشکسته و غمگین/اس ام اس دلشکسته
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد