اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس غمگین جدید اسفند 92

   

کسایی که اول رابطه بهت میگن بی احساس…
همون لعنتیایی هستن که وقتی عاشقت کردن آخرش بهت میگن یکم منطقی باش…
.
.
.
به سلامتی خنده ای که کمکت میکنه نشون ندی حال خرابتو
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
گلى دارم به دور از دیدگانم،
ولى مخفى میان قلب و جانم،
که گه گاهى کند یادى زخاکش،
فداى آن رفیق و قلب پاکش
.
.
.
دیشب که نمیدانستم برای کدام یک از دردهایم باید
گــــــریه کنم !!!
کــــلی خندیدم …
.
.
.
شاید وجودم به کسی آرامش نده !
اما همین که حرصه خیلی ها رو در میارم بهم انگیزه میده!!!


.
.
.
منی”که کنارش”تو”نباشی” تومنی”نمی ارزد”
.
.
.
همچون پرنده ای باش که برروی شاخه ای سست آواز میخواند،شاخه میلرزد ولی پرنده میخندد،زیراکه به قدرت پرواز خودایمان دارد.
.
.
.
دنیارابغل گرفتیم…گفتند:امن است،هیچ کاری باماندارد!خوابمان بردبیدارشدیم دیدیم آبستن تمام دردهایش شده ایم…
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
شعری که تو را جان میبخشد شاعرش رایکبار کشته…
.
.
.
گفتی:دوستت دارم…من عطسه کردم…ببخشیدمن به مزخرفات آلرژی دارم…
.
.
.
عاشقانه هایم تمامی ندارند وقتی… تو.. بهترین اتفاق زندگی ام هستی.
.
.
.
چ سخته وقتی توهق هق گریه هات نفس کم بیاری وعشقت ب یکی دیگه بگه نفسم!
.
.
.
چقدر غریب! هیچکس انگارهوای هیچکس را نمیکند،یخ کرده زمین از بے ھوایے
.
.
.
هرگز با یک آدم نادان مجادله نکنید، تماشاگران ممکن است نتوانند تفاوت بین شما را تشخیص دهند…!
.
.
.
با احتیاط دوست داشته باشیم همدیگر این روزا دوست داشتن زیاد جرم سنگینی است
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
نمیدانم چرا با آنکه میدانم نصیب من نخواهی شد عجیب با تاروپود دل برایت لانه میسازم،همین امروز یا فردا تو را از دست خواهم داد،ولی بازم نمیدانم چرا دوستت دارم.
.
.
.
میگی این یکی با بقیه فرق داره؟اشتباه نکن این یکی فقط بازیگربهتریه.
.
.
.
خسته شدم از بس به آدم هایی که میخوان جاتو،تو قلبم بگیرن.گفتم:ببخشید اینجا جای عشقمه الان برمیگرده،ولی تونیومدی…
.
.
.
و تو هنوز هم با تمام نبودنت تمام بودن منی… دوست دارم
.
.
.
یک فنجان خالی را که نگاه میکنم،گلویم به خاطر چای هایی، که با تو نخورده ام چقدر میسوزد..
.
.
.
حالم حال گرگی است که خداوندتوبه اش راپذیرفته امامردمان میگویدتوبه گرگ مرگ است.
.
.
.
وقتی ردپای مهربانیت را،درقلب کسی باقی بگذاری…همیشه بیشترازحاضرین،حاضرخواهی بود…
حتی اگرغایب باشی
.
.
.
عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی…آن وقت است که دیگر عشق نیست،صدقه است
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
اینجوری نیگامون نکن اگه مخاطب خاص نداریم دلیلش اینه که خودمون تنهایی خاصیم…
.
.
.
قلب من با قلب تو خورده گره نکنه ناز کنى باز کنى این دو گره
.
.
.
دیشب از زمزمه عشق تو بیدار شدم / توچه کردى که به دام توگرفتار شدم
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
کاش تو چایى بودیومن قند!
تاخودم روفدات میکردم تا تلخی روزگار رو حس نکنى
.
.
.
بر زخم هایم نمک نپاش یادت باشد این نمک هارا از سرسفره دل من برداشته اى
.
.
.
به همون اندازه که ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوستت دارم

مطالب مرتبط:

اس ام اس غمگین و سوزناک جدید بهمن ماه/اس ام اس جدید غمگین بهمن 92/اس ام اس غمگین دی ماه 92/اس ام اس جدید غمگین دی 92/اس ام اس غمگین جدید دیماه/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس جدید غمگین فاز بالا /پیامک جدید غمگین/اس ام اس غمگین آذر ماه 92/اس ام اس جدید غمگین آذر ماه/اس ام اس جدید غمگین/اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس غمگین/اس ام اس غمگینی جدید/اس ام اس غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد