اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اسمس جدید تبریک شب یلدا

   

میدونی فرق تو با من چیه؟من رو هر ۱۰سال ی بار شمارش میکنن ولی تو رو آخر پاییز هر سال
جوجو یلدات مبارک
.
.
.
سفیدی برف را برای روحت
سرخی انار را برای قلبت
شیرینی هندوانه را برای عشقت
وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم
پیشاپیش یلدا مبارک.
.
.
.
اندوهت را به برگ ها بسپارتا باد پاییزی آن را ببرد.آخرین لحظه های پاییزیت پر از خش خش آرزوهای قشنگ.
یلدا بر ایرانیان مبارک
.
.
.

تو خوشگل ترین و خوش تیپ ترین و با کلاس ترین آدم رو زمین هستی
خـــــوب اینم هندونه ی شب یلدا !
گذاشتم زیر بغلت ، بذار یخچال خنک شه …
❤ شب یلدا مبـــــــارک

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه رمانتیک

  

من دیوانه ی آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی
و محکم در آغوشم بگیــری
و شیطنت وار ببوسیم
و من نگذارم
عشق من ، بوسه با لجبازی ، بیشتر می چسبد



هیچ میدانستی
زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی
وقتی بود که اسمم را با میم به انتها رساندی



دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست
تو مرا باز رساندی به یقینم کافی ست
قانعم ، بیشتر از این چه بخواهم از تو
گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست



اتاق تنهاییم پا به ماه اتفاق تازه ایست
به گمانم یکی نبود قصه های من در راه است



عاشق ترین مرد ، آدم بود
که بهشت را به لبخند حوا فروخت

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار جدید

   

توی سایتی نظر سنجی گذاشته بودن پرسیده بودن :
کدوم سوغاتی از کدوم شهر رو خیلی دوست دارید ؟
اکثر اونایی که شرکت کرده بودن زده بودن
LCD از بانه



تنها پیشگیریه مفیدی که ما تو زندگیمون می کنیم
پر کردن آفتابست که یوقت تو توالت گیر نکنیم بدبخت شیم !



یه آرزو بکن
حالا سگ دو بزن تا بهش برسی



ﺑﻀﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺷﺎﺭﮊﺍﯾﯽ ﻛﻪ ﻣﯿﺨﺮﻡ ﯾﻨﯽ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺭﻣﺰﺵ ﺳﺎﺩﻩ ﺳﺖ ﻛﻪ
ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ ﺣﺴﺮﺕ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﻛﻪ ﭼﺮﺍ ﻗﺒﻼ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺶ ﻧﻜﺮﺩﻡ !

ادامه مطلب ...