اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید سری 7

 

لحظه رفتن سکوت علامت رضا نبود
می خواستم مثل همیشه روی حرفش حرفی نیاورم


و تمام سهم من از دنیا یک مشت خاطره …
هر شب اشک و یک عالم دلتنگیست


خدایا اونى که تو زندگیمون نیست
تو خوابمونم نباشه لطفا …


طبیبان بر سر بالین من آهسته می گفتند
که امشب تا سحر این عاشق دل خسته می میرد
به هر جا میرود طابوت من غوغا به پا خیزد
چه سنگین میرود این مرده از بس آرزو دارد


این گلویم را هر از گاهی باید
بتراشم تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود
دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند


دنیای عشقت مرا از زندگی سیر می کند
دیگر سرنوشتم را دنبال نکن
خسته ام … تمومش کن …




بگذر بهار …
حال من با تو خوب نمی شود
پاییز کجایی؟

چه سخته خودت مجبور شى بزارى برى
اما دلت باهات نیاد


در قحطى تو
چه دل خوشى دارندنفس های من
بیهوده مى آیند و می روند …


نداشتن
هیچگاه به تلخى فراموش کردن یک داشتن نیست


قلبم لج کرده است
می گوید یا با او
یا من می ایستم تو برو …


امروز نبودی
اما خیلی چیزها بود
من بودم
باران بود
بغض بود
همراه همیشگی ام هم بود
جای خالیت را می گویم …


رفیق پرم از بغض
بغض هایی که نمی شکنند
بغض هایی که همانند جلادی گردنم را گرفته اند
و می خواهند مرا خفه کنند
پرم از بغض هایی بی رحم


با من دعوا کن
بامن قهر کن
حرصم را در بیار
بهونه بگیر
اجازه داری اشکمو در بیاری اما
حق نداری هیچ وقت بری
هیچ وقت


چمدانت را بستی و چند بار پشت سرت را نگاه کردی و گفتی :
چیزی جا نگذاشته ام؟
چرا برگرد :
یک دنیا خاطره


و سوختن در آتشی که تو بر پا میکنی
لذتی ست چون روشن کردن سیگار با خورشید 

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس جدید سری 6/اس ام اس جدید سری 5/اس ام اس جدید سری 4/اس ام اس جدید سری 3/اس ام اس جدید/اس ام اس جدید آبان ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد