اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس بارانی جدید

 

 گاهی ممکن است یادت برود دانه هایت را کجا کاشته ای…
باران به تو خواهد گفت
بگذار تا ببارد
#
#
#
#
دوست خوبم
مثل باران خاطراتت ماندنیست
لحن پر مهر صدایت خواندنیست
گرچه ما اندک زمانی در کنارت بوده ایم
تا ابد مهر و وفایت ماندنیست
#
#
#
#
غصه میسوزد مرا،
باران ببار
کوچه میخواند تو را،
باران ببار
ابرهارا دانه دانه جمع کن
بر زمین دامن گشا،
باران ببار
خاک اینجا تشنه ی دلتنگی است
آسمان را کن رها،
باران ببار
باغبان از کوچه باغان رفته است
ابر را جاری نما
باران ببار
#
#
#
#
خدایااااا
این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمی کند ؛
فکری کن امیر اف بی !!!
اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت
#
#
#
#
دعای باران چرا؟
دعای عشق بخوان!
این روزها دلها تشنه ترند تا زمینها
خدایا کمی عشق ببار
#
#
#
#
یکی قطره باران ز ابری چکید
خجل شد چو پهنای دریا بدید
که جایی که دریاست من کیستم
گر او هست حقا که من نیستم
چو خود را به چشم حقارت بدید
صدف در کنارش به جان پرورید
سپهرش به جایی رسانید کار


#
#
#
#

بزن باران که امشب مست مستم، حکایت نامه عشقم رو بستم
بزن سازی بر آن چشمان مستش، بزن تا قیامت با تو هستم
#
#
#
#
چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است نازنین
درست مثل همین باران…
که بی سوال…
فقط می بارد
#
#
#
#
برای چشم هایم نماز باران بخوان ! بغض کرده , ابری ست اما نمی بارد
#
#
#
#
باران هم روی ستمگر می بارد و هم ستمدیده
ولی بیشتر روی ستمدیده می بارد
زیرا ستمگر چتر ستمدیده را ربوده است
#
#
#
#
تنها باران است که گاهی در اوج تنهایی من ، در آن لحظه که هیچکس نیست ، با من از تو می گوید ولی درد من این است که دیریست باران نمی بارد
#
#
#
#
گفتم کاش مثل باران آسمان
که بوسه می زندبه شیشه اتاق ات
می بوسیدمت…
گفتی… اساسابوسه گناه است
گفتم… من اول می بوسمت
بعدازنو می نویسم قانون اساسی را
#
#
#
#
انگار شکستن بغض های من
فقط کار این باران هاست!
خدایا
به باران بگو نبارد
برای شکستن این بغض ها دل می خواهم!
نه دل گریه کردن ندارم،،،
نه دستی که اشکهایم را پاک کند…
خیلی خسته تر از آنم خدا
#
#
#
#
هوای دونفره نه ابر میخواهد نه باران
فقط کافی ست حواسمان بهم باشد
#
#
#
#

کاش باران بودم
و غم پنجره را میشستم
و به هر کس که پس پنجره غمگین مانده
از سر عشق ندا میدادم
پاک کن پنجره از دلتنگی
که هوا دلخواه است
گوش کن باران را
که پیامی دارد
دست از غم بردار
زندگی کوتاه است
باز کن پنجره را
روز نو در راه است

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس باران آذرماه 93/اس ام اس بارونی عاشقانه جدید/اس ام اس بارانی جدید/اس ام اس جدید باران/اس ام اس بارانی جدید/اس ام اس روزهای بارانی/اس ام اس بارون/اس ام اس جدید بارونی/اس ام اس بارونی2/اس ام اس بارون1
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد