اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس باران آذرماه 93

 

گاه می اندیشم
چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم
همین مرا بس که کوچه ای باشد و باران
و خدایی که زلال تر از باران است
@
@
@
@
در زندگی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست
@
@
@
@
باران بیاید یا نیاید ،
تو باشی یا نباشی ،
خاطرت باشد یا نباشد ،
من خیس از یاد توام !
تبسم
@
@
@
@
تو هم میدانی
با گلوی لبریز از بغض
و نگهداشتن باران پشت چشمها
لبخندزنان در میان جمع نشستن
چقدر دشوار است ؟‎
@
@
@
@
معجزه چشمان تو کافی ست
ایمان بیاورم به رسالت عشقت
معجزه ای کن…
بیا و با باران حضورت ، کویر چشمانم را سیراب کن


@
@
@
@
مدتهاست
چتر منطق را بر سر گرفته ام!
تا باران عشق را تجربه نکنم!
دیگر توان مقابله با
تب و لرز برایم باقی نمانده است
@
@
@
@
زنها مثل سکوت هستند… با کوچکترین حرفی میشکنند…!
مردها مثل « باران بهاری » هستند .
هیچوقت نمیدانید کی می آیند ، چقدر ادامه دارد و کی قطع میشود
@
@
@
@
امروز نبودی ، اما خیلی چیزها بود . . .
من بودم . . .
باران بود . . .
چتر بود . . .
بغض بود . . .
همراه همیشگی ام هم بود . . .
جای خالیت را می گویم
@
@
@
@

باران را دوست دارم عزیز
بلا تکلیف می کند مرا…
چون نمی دانم از سر شوق می بارد
یا از سر دلتنگی…؟
@
@
@
@
هر سقوطی پایان کار
نیست . . . .
باران را ببین!
سقوط باران قشنگ‌ترین «آغاز» است
@
@
@
@
گاهی چتر را باید دست باران داد….
روی سر خودش بگیرد
و ما جایش بباریم
@
@
@
@
ببار باران خیلی وقت است که…
دلم هوای خودم راکرده…
ببار لعنتی…
میخواهم کمی با خودم قدم بزنم
@
@
@
@
می روی لا اقل چتری برایم بگذار
من از تراکم ابرها از تنها ماندن
زیر شلاق باران می ترسم
@
@
@
@
در میان دست هایت عشق پیدا میشود / زیر باران نگاهت، نسترن وا میشود
با عبور واژه ها از گوشه ی لب های تو / مهربانی خوب معنا میشود
@
@
@
@
چقدر این صدا برایم آشناست
صدای هق هق گریه آسمان را می گویم امیر افبی
صدای بارش باران را بارها آن را از اعماق وجودم شنیده ام
صدایی است که رنگ تنهایی دارد و بوی فراق و درد دوری
@
@
@
@
هوا ابریست نفس بالا نمی اید
بزن باران”نوازش کن،تن رنجور مردم را…!
زمین حال بدی دارد…!
ﺑﺰﻥ ﺑﺎﺭﺍﻥ
ﺑﺰﻥ ﺍﮐﻨﻮﻥ
ﮐﻪ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﻓﺼﻞ ﻣﺮﮒ ﺍﺳﺖ
ﺑﺰﻥ ﺑﺮ ﺳﻨﮓ ﺳﺨﺖ ﺳﯿﻨﻪ ﻣﻦ
ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺁﺏ ﮔﺮﺩﺩ ﮐﯿﻨﻪ ﻣﻦ
ﺑﺰﻥ ﺑﺮ ﻣﺮﮔﺰﺍﺭ ﺳﯿﻨﻪ ﻣﻦ
ﺑﺰﻥ ﺑﺮ ﺷﺎﺧﻪ ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ﻣﻦ
@
@
@
@
حال این روزای من شده شبیه یه برگ…برگی ام که عمرم تمام شده .شده ام زرد رنگ
وداع من با درخت شده باعث خوشحالیه باران و تگرگ….وای بر این خوشحالی . میروم به سوی مرگ
@
@
@
@
زندگی ذره کاهیست که کوهش کردیم
زندگی نام نکوییست که خارش کردیم
زندگی نیست بجزنم نم باران بهار
زندگی نیست بجزدیدن یار امیر
زندگی نیست بجزعشق،بجز حرف محبت به کسی اف بی
ورنه هرخار وخسی،زندگی کرده بسی،زندگی تجربه تلخ فراوان دارد
ما چه کردیم دراین فرصت کم 

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس بارونی عاشقانه جدید/اس ام اس بارانی جدید/اس ام اس جدید باران/اس ام اس بارانی جدید/اس ام اس روزهای بارانی/اس ام اس بارون/اس ام اس جدید بارونی/اس ام اس بارونی2/اس ام اس بارون1
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد