اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس غرور آذرماه 93

 

شعور اگه خریدنی بود...
مـــــــــن حاظرم واسه بعضیا از جیب خودم مایه بزارم


* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *

گاهی نیاز است دکتر ب جای یک مشت دارو و قرص, برایت فریاد تجویز کند...

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *

تمام می شوم روزی
فکرش را بکن...!
یک روز می اید و می بینی...
نه من هستم...
نه کلمات....

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *


اونی که دستش دور گردن شماست...
قلادش دست ما بود...
خوب پارس کردن بلد نبود ولش کردم
آره اینجوریاست...

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *

هی یارو مواظب خودت یاش...
واسه ما میسازی حاشیه...
تو که هفت پشتت هم لاشیه...

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *

بعد از تو خنده بر روی لبم نبوده..
ولی خب ب درکــــــ
تریپ اخم شیک تره...

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *

کجایی که تنهایی و بی کسی با من آشنا کرده حس غمو...
ببین داغ دوری از آغوش تو به زانو در اورده احساسمو....

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *

بهتر از مـا خیلی هست
میدونم...
ولی بازم تو ذاتمون حسادت نیست

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *


بگذار فکر کند مغرور هستم
من دوستت دارم را تقدیم به هر کسی نمیکنم...

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *


من کینه ایی نیستم و مغرور دنیا نیامده ام
ولی آلزایمر هم ندارم
بدی ها رو مثل خوبیا یادم میمونه و جبران میکنم....

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *

برو رو غیرتت کار کن...
و گرنه سیبیلت تا نافتم باشه...
مرد ب حساب نمیای

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *


همه فکر میکنند... چون گرفتارند به خدا نمی رسند اما...
چون به خدا نمی رسند گرفتارند...

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس جدید غرور/اس ام اس غرور جدید بهمن 92/اس ام اس جدید غرور داشتن/اس ام اس جدید غرور آذر 92

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد