اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس یار خوب جدید

 

راز خود با یار خود هر چند بتوانی مگو / یار را یاری بود از یار یار اندیشه کن
%
%
%
%
مرگ را هم به زانو می کشم
گر تو باشی یار و همراه اولم
%
%
%
%
یاد آور عشقیست عدو ساز سخن ساز
آن یار فرومایه ولی فاخر و طناز
آن کس که مرا مست می و جام جفا کرد
سیرت به نهان داشت و صورت به عیان کرد
%
%
%
%
امشب این خانه عجب حال و هوایی دارد
گپ زدن با در و دیوار صفایی دارد
همه رفتند از این خانه بجز غم
باز این یار قدیمی چه وفایی دارد
%
%
%
%
هرکس که غریب است خریدار ندارد
سرگشته و تنهاست دگر یار ندارد
دانی که چرا نیست ز ما نام و نشانی
یک فرد زمین خورده که دیدار ندارد
%
%
%
%
تفنگ نقره کوبم را فروختم
برای یار قبای ترمه دوختم
قبای ترمه ام را پس فرستاد
تفنگ نقره کوبم داد بی داد


%
%
%
%
یاری برای من تو و یار ام برای تو
با آن صدای ناز برایم غزل بخوان
تا وقت مرگ حوصله دارم برای تو
%
%
%
%
من اگر تنهای تنهایم تو با من یار باش
%
%
%
%
گفتی: بگوی عاشق و بیمار کیستی؟
من عاشق توام تو بگو یار کیستی؟
%
%
%
%
ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود اصلا اینکه ما فکر کردیم یار داریم چه برسه به اینکه چشم یاری ام داشته باشیم
%
%
%
%
در دیاری که در آن نیست کسی یار کسی
یا رب ای کاش نیفتد به کسی کار کسی
%
%
%
%
بازیچه ی دست یار بودن عشق است
در پنجه ی غم شکار بودن عشق است
در محکمه ای که یار باشد قاضی
محکوم طناب دار بودن عشق است
%
%
%
%
تو برای من هیچ جز سکوت نبودی عشقت یار دیرینت کس دیگر بود من بازیچه دس تو بودم
%
%
%
%
خدایا خوب میدانی٬ چندیست که به امید دیدن یار صبحم را به شب می رسانم و شب را به صبح
خدایا در این هنگام که شوق امیرافبی دعا و عبادتت را دارم زیارت چشمانش را نصیبم فرما
%
%
%
%

۳ غم آمد به جانم هر ۳ یکبار
غریبی و اسیری و غم یار
غریبی و اسیری چاره داره
غم یار غم یار غم یار
%
%
%
%
ای نگاهت مهربان و دلنشین ای میان بستگانم بهترین نازنین می تپد این دل برای دیدنت جان فدای لحظه ی خندیدنت سینه ات از دوستی سرشار باد هر کجا هستی خدایت یار باد ای عزیز
%
%
%
%
زندگی ماله منه چون عزیزی مثل تو یار منه
%
%
%
%
روزی ز لپ یار کردم بوسی
گفت هم بی ادبی و هم لوسی
گفتم گناهم چیست کردم بوسی؟
گفت لب را ول کردی و ز لپ میبوسی؟
%
%
%
%
تو شکوفه ای در کویر دلم هستی
تنها یار و همدم و زندگی ام هستی
چه بخواهی چه نخواهی تا ابد در قلب من هستی
تو برایم بهترین هستی دنیا را نمیخواهم تو زندگی من هستی
%
%
%
%
آتش از اندوه هجران بهتر است
بی قرارم کردی و گفتی صبوری بهتر است
من نمی دانم کجا خواندم که یادم داده است ؟
یار وقتی در کنارت نیست کوری بهتر است
%
%
%
%
گفت باورم کن عاشقم من
عاشقونه باورش کردم
گفت از بهشت عشق چشمات تا قیامت بر نمیگردم
خورشید عالمتابه تنها به من می تابه
با رنگ و بویی تازه رنگین کمون می سازه
دنیا رفیق ما شد یار شفیق ما شد
از لابه لای ابرا خورشید ما پیدا شد
%
%
%
%
لحظه لحظه دم به دم ساعت به ساعت خواهمت
گر خوشم یا ناخوشم در هر دو حالت خواهمت
گر زبانم را به جرم خواستنت بیرون کشند
در آن زمان ای یار من با اشاره خواهمت
%
%
%
%
ان یار که در خانه ی ما جای پری بود
سرتا قدمش چون پری از عیب بری بود
دل گفت فروکش کنم این شهر به بویش
بیچاره ندانست که یارش سفری بود
تنها نه ز دل من پرده برافتاد
تابودفلک شیوه ی او پرده دری بود
%
%
%
%
چمن ها بی تو زیبایی ندارد / بهار و گل دلارایی ندارد
فریب کس نخوردم جز تو ای یار / که دیگر کس فریبایی ندارد
%
%
%
%
برگشته ام پشیمان
شاید مرا ببخشی
ای نازنین ترین یار
شاید دوباره بینم
در چشم عاشق تو
شوقی برای دیدار
از قلب مهربانت دارم امید بخشش
فرصت بده دوباره با بوسه ی نوازش
فرصت بده که از نو از عشق تو بمیرم
بغضی که در دلم هست با بوسه ها بگیرم نازنین
%
%
%
%
خداست یار و یاورت
چگونه نیست باورت
دمی به خود بیا ببین
که غافل از خدا شدی
%
%
%
%
دل شبی دور از خیالش سر نکرد
گفتمش افسوس او باور نکرد
دل سپردن دست او دیوانگیست
اه غیر از من هیچکس دیوانه نیست
گریه کردن تا سحر کار من است
شاهد من چشم بیمار من است
فکر میکردم که او یار من است
نه فقط در فکر ازار من است

اس ام اس مرتبط: 

اس ام اس جدید یار

نظرات 1 + ارسال نظر
بازار الکترونیکی پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 13:15 http://e-bazar.blogsky.com

سلام و خسته نباشید
حضور شما در وبلاگمان را افتخار خود میدانیم
منتظر حضورتان هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد