اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید بغض

 

بغض یعنی
یکی بپرسه دردت چیه؟!
بگی نمیدونم هیچی …
%
%
%
%
عاشق که شدی
خودت را برای گریه ندیدن حرف های سرد شکستن غرور داغ دل بغض اشک آماده کن
شاید او عاشقت نباشد
%
%
%
%
آنقدر عاشقانه زندگی کن که اگر روزی رازهایت فاش شد بغض دنیا بشکند
%
%
%
%
همه از سرفه هایم شاکی اند
چه کنم عجیب بغض در گلویم پریده است…
%
%
%
%
بعضی حرفا رو نمی شه گفت باید خورد
ولی بعضی حرفارو نه میشه گفت نه می شه خورد
می مونه سردل! میشه دلتنگی! میشه بغض! میشه سکوت! میشه همون وقتایی که خودتم نمی دونی چه مرگته!!
%
%
%
%
بغض گران است وسنگین چیزهای سنگین راتکی بلندنمیکنند
تنهابه دوش نکش نزدیکتربیا من هستم…


%
%
%
%
امشب غم هایم برایم مهمانی گرفته اند و من میخواهم بترکانم همه ی بغض هایم را
%
%
%
%
بغض گلویم را محکم گرفته است
من بغض میکنم
و او میخندد
ای بغض
او رهایم کرد
تو هم رهایم کن
دیگر کشش ندارم…
%
%
%
%
من چون پرنده ای اسیر درمیان تارهای حنجره ات هستم
مرا به نام بخوان عزیز من صدایم کنی از قفس بغض رها می شوم …
%
%
%
%
سکوت حرفیست که گفته نمی شه
بغض می شه !!
%
%
%
%
گاهی دلم میخواد وقتی بغض میکنم خدا از اسمون بیاد پایین اشکامو پاک کنه دستمو بگیره و بگه :اینجا ادما اذیتت میکنن بیا بریم!
%
%
%
%
تویی که هر ساعت از شب دلت بگیره!
میری قدم میزنی
هیچوقت معنی بغض ها و گریه های بی صدای دختری که کنج اتاق اشک میریزه رو درک نمیکنی…
%
%
%
%
خدایا یا فریاد در گلویم را بگیریا بغض گلوگیرم را هرکدام راه دیگری را بسته…
%
%
%
%
بغض یعنی
گریه های بی صدای هر شبت
بغض یعنی
بی صدا آتیش میگیری توو تبت
بغض یعنی
بی صدا بشکنی توو خودت!!
%
%
%
%
سخت است وقتی از بغض
گلو درد میگیری و همه می گویند
لباس گرم بپوش…
%
%
%
%
از روزگار آموختم بغض هایم را نگویم گاهی سبک نشوم سنگین ترم
%
%
%
%

سخت است نازنین
بغض داشته باشی!
و بغضت را هیچ آهنگی نشکند
جز صدای عزیزی کسی که دیگر نیست
%
%
%
%
اینجا آرامگاه بغض های کهنه است
کمی سکوت
که اگربیدار شوند درد دارند لعنتی ها…
%
%
%
%
خدایا خدواندا !
من میگذرم
اما تو نگذر
از کسانی که این بغض شبانه را به من هدیه دادند!!
%
%
%
%

امان ازخنده ای که
وسطش بغض کنی
%
%
%
%
من مغرورم
زبان سکوتم را بدان
بغض که میکنم
یعنی نرو!!
%
%
%
%
یاد گرفته ام
انسان مدرنی باشم
و هر بار که دلتنگ میشوم
به جای بغض و اشک
تنها به این جمله اکتفا کنم که
هوای بد این روزها
آدم را افسرده میکند…
%
%
%
%
همه از سرفه هایم شاکی اند
چه کنم عجیب بغض در گلویم پریده است!!
%
%
%
%
ما همان آدمهایی هستیم که به راحتی دیگران را ترک میکنیم
اما وقتی کسی ترکمان میکند
جوری که انگار دنیا به آخر رسیده باشد
بغض گلویمان را خفه می کند…
%
%
%
%
بغض خفه ات کند
بهتر از اینه که جلوی کسی که برای احساس و غرورت ارزش قائل نیست
گریه کنی!!
%
%
%
%
می سپارمت به لبخند ها
گر چه خودم
مهمان بغض های بی پایانم
مرا خنده ی تو کافیست!
%
%
%
%
من متولد پاییزم
فرزنددوم پاییز
حال واحوالم پاییزیست
بغض گلویم هم پاییزیست…
%
%
%
%
بغض میکنم
درد دارد
نبودنت را میگویم!
آخر شبی این بغض راه نفس کشیدنم را میبندد
تاوان عشقت مرگ است!
%
%
%
%
بغض میکنم
و همه میگویند
حساسیت فصلیست
من به فصل فصل این روزگار
بدون تو
حساس…
%
%
%
%
من تکرار نمی شوم
ولی
یک روز می رسد که یک ملافه ی سفید
پایان می دهد!
به من
به شیطنت هایم
به بازیگوشی هایم!
به خنده های بلندم
روزی که همه امیر افبی با دیدن عکسم بغض میکنند و می گویند:
کجا رفتی…
%
%
%
%
با هر قدمی که دورتر میشوی,
انگار
دنیا هم تنگتر میشود
تا آنجا که!
تنها نقطه هایی باقی میماند………….
که آنها هم می شوند سهم نوشته هایم
میشوند سه نقطه…
میشوند سکوت!
میشوند بغض
میشوند جایی که درست
دلتنگی از آنجا آغاز میشود…

اس ام اس مرتبط: 

اس ام اس بغض جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد