اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس بغض جدید

 

بعضی وقتا آدم بغض میکنه دوست داره سرشو بذاره رو شونه کسی گریه کنه، ولی حیف که کسی نیست تا سرتو رو شونش بذاری!
$
$
$
$
این روزها بغض دارم!
گریه دارم
ولی
تا دلت بخواهد، بازیگر خوبی شده ام
می خندم،
حتی خودم هم باورم …
$
$
$
$
بغض ها را گاهى باید قورت داد،
عاشقانه ها را از پنجره تف کرد و درها را به روى همه بست
گاهى هیچکس ارزش دچار شدن را ندارد
$
$
$
$
نمی خوام سکوت کنم!وقتی صدام پر از فریاده
نمی خوام بیدار بشم!وقتی بختم خوابیده
نمی خوام بغض کنم!وقتی گلو گیر میشه…
$
$
$
$
تنها نشسته ام چای مینوشم و بغض میکنم
هیچکس مرا به یاد نمی آورد
این همه آدم روی کهکشان ب این بزرگی!
ومن حتیٰ آرزوی یکی نبودم…
$
$
$
$
چند وقتیست به جای یک جرعه آب خوش
بغض از گلویمان پایین میرود
ایهالناس
دل را لگد نکنید


$
$
$
$
هنگام بغض یک زن بهش نزدیکتر بشید
و موقع بغض یک مرد ازش فاصله بگیرید…
$
$
$
$

برای به گریه انداختن من!!
نیازی به داد و فریاد نیست عزیز
بغض لعنتی من!
این روزها با عزیزم و جانم می شکند…
$
$
$
$
میشنوی نازنین!
دیگه صدای نفسم نمی یاد!
مرا بدار کشید بغض های نبودنت !!
$
$
$
$
پیشانیم چسبیدن به سینه ات را می خواهد و چشمهایم خیس کردن پیراهنت را عجب بغض پر توقعی دارم من امشب عزیز!
$
$
$
$
خندیدن خوب است
قهقهه عالیست
گریه ادم را ارام میکند…
اما
لعنت بر بغض…
$
$
$
$
وقتی نیست نباید اشک بریزی
باید بگذاری بغض ها روی هم جمع شوند و جمع شوند تا کوه شوند، تا سخت شوند،
همین ها تو را میسازد
سنگت می کند درست مثل خودش…
$
$
$
$

دلتنگی پیچیده نیست
یک دل
یک بغض
یک اسمان
به همین سادگی
$
$
$
$
مزه ی عشق به این خوف و رجاهاست رفیق / عشق سرگرمی‌ اش آزار و تسلاست رفیق
قیمت یک سحر آغوش چشیدن، صد شب / گریه و بغض و تب و آه و تمناست رفیق
$
$
$
$
ب مثل بادکنک؛
ب مثل بغض
دو کلمه با شروعی یکسان و خاتمه ای مشابه ترکیدن…!!
$
$
$
$
گاهی دلم میخواهد وقتی بغض میکنم، خدا از آسمان به زمین بیاید، اشکهایم را پاک کند وب گوید… اینجا آدمها اذیتت میکنند!!! بیا بریم
$
$
$
$
باز هم دیدمش
نه اینکه بغض کنم نه
فقط از دور هزار سال پیر شدم!!
$
$
$
$
خدایا
آغوشت را امشب به من می دهی؟
برای گفتن چیزی ندارم
اما برای شنفتن حرفهای تو گوش بسیار
می شود من بغض کنم
تو بگویی :مگر خدایت نباشد که تو اینگونه بغض کنی
می شود من بگویم خدایا؟
تو بگویی :جان دل
می شود بیایی…
$
$
$
$
می دونی بعضی روزا دیگه
نه خاطره
نه بغض
نه اشک
هیچ کدوم دردی ازت دوا نمی کنه
می شینی و زل می زنی یه گوشه
زانوهاتو بغل می کنی
و با خودت میگی
دیگه زورم نمی رسه!!
$
$
$
$
پشت این بغض
بیدى شکسته است که خیال مى کرد با این بادها نمى لرزد…
$
$
$
$
تنهایی یعنی:
یه بغض کهنه
یه چشم خیس
یه موزیک لالیت
یه فنجون قهوه تلخ
ویه پاکت سیگار!!
$
$
$
$
همیشه دقیقا وقتی پر از حرفی
وقتی بغض میکنی
وقتی داغونی
وقتی دلت شکسته
دقیقا همین وقتا
انقدر حرف دآری که فقط میتونی بگی:
بیخیال…
$
$
$
$
تو هر شهر دنیا که بارون بیاد
خیابونی گم میشه تو بغض و درد
تو بارون مگه میشه عاشق نشد!
تو بارون مگه میشه گریه نکرد
مگه امیر اف بی میشه بارون بباره ولی!
دل هیچکی واسه کسی تنگ نشه
چه زخم عمیقی توی کوچه هاست
که بارون یه شهرو به خون می کشه…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد