اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید سیگار

 

 تمام دوستانم مانند سیگار بودند،درست زمانیکه فکر میکردم دارن آرومم میکنن داشتن نابودم میکردن
#
#
#
#
وقتی یک زن سیگار میکشه یعنی کارش از گریه گذشته،
وقتی یک مرد گریه میکنه یعنی کارش از سیگار گذشته
#
#
#
#
رو پاکت سیگارنوشته بود
سیگار واسه شما و اطرافیان شما زیان آور است
توی دلم گفتم :تو یه نفر اطراف من پیدا کن
قول میدم بخاطر اونم که شده ترکش کنم
#
#
#
#
چند روزیست سیگار دلم را میزند
دیگر میلی ندارم به او
ولی بی انصافیست آنطور که مرا ترک کردند ترکش کنم
#
#
#
#
یادت عادت است
همین روزها ترک میکنم
مثل سیگارم که ماه هاست نخ آخریست که روشن میکنم


#
#
#
#

همیشه دود سیگار به سمتی میره که نمی خوای، دقیقا مثه مسیر زندگی ما
#
#
#
#
صبحی که به جای عشق با یک سیگار شروع شود
یک شروع دوباره نیست
امتداد پایان است امیر افبی
برای کسی که دیگر امیدی به ادامه ندارد
#
#
#
#
این هوای خوب بارانی ، حال خوب می خواهد
ولی حیف ، تو اینجا نیستی و باران بی تو
یعنی سوزاندن تن سیگار
#
#
#
#
چای
سیگار
شعر
و کمی خیال تو
میبینی؟
ترک اعتیاد سخت است
دروغ میگفتی که معتادی
#
#
#
#

چقدر تلخ بود کودکیم‎ ‎
که سیگار را قاتل پدرم میدانستم
و چقدر سخت است امروز
که قاتل پدرم را روزی هزار بار
می بوسم لعنت به دنیا
#
#
#
#
ساکت و خیره به عکست نازنین
بوی سوختنی می آید
به خودم می آیم
لعنتی
آخرین سیگار هم ته گرفت ….
#
#
#
#
رفت و آثارش پا برجاست
یه قهوه سرد
یه سیگار خیس
یه قاب کج شده
گلدون های ترک خورده
قلب شکسته
روح دریده شده
مطمئنم عوامل پشت پرده دست داشته اند
خودت اینجوری نبودی
#
#
#
#
راست میگن
یه مرد گریه نمیکنه
اگه حالش بد شه سیگار میکشه
ولی
وای به روزی که یه مرد با گریه سیگار بکشه
#
#
#
#
دود سیگار کفاف نمی دهد
قلیان بار کن رفیق
خاطره ها زیاد است
#
#
#
#
وای از ان روزی که شریک خاطره هایت ، یک شماره خاموش باشد و یک سیگار روشن
#
#
#
#

بی سیگار که میشوم فقط اندکی پول خرج میکنم و دوباره سیگار دارم
اما جوانی امیرافبی
کوه غرورم را خرج کرده ام
اما تو را ندارم

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس سیگار/اس ام اس سیگار جدید

نظرات 1 + ارسال نظر
بر شاخسار سخن دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 12:31 http://payam-ghanoun.ir/

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

آدرس: http://payam-ghanoun.ir/

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد