اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید عشقم دوستت دارم

 

خستگی هایم را
در پیچ و تاب نرگس چشمانت
گم می کنم!
و طاقت صبورانه ات را
عشق معنا می کنم!
من سالهاست
که سایه نشین تکلم عشقم …
%
%
%
%
آهای عشقم
ماندگار باش نه یادگار
من یادگاری زیاد دارم
%
%
%
%
موهایم را که جمع می کنی،
قشنگ ترین گل سر دنیا می شود..؛
دست هایت! عشقم…
%
%
%
%
ای کاش یار من بودی
همپای من عشقم بودی
در سختی های روزگار!
پشت و پناه من بودی
افسوس که خنجری شدی!
بر پشت من زخمی شدی!!

%
%
%
%
من نه گدای عشقم،نه تشنه ی محبت،فقط یه دل میخوام که،بمونه تاقیامت


%
%
%
%
خدایا هیچکسو اونقد تنها نکن
که به هر بی لیاقتی بگه
عشقم…
%
%
%
%
سلامتی خودم که وقتی میرم پیش عشقم گوشیمو نمیزارم رو سایلنت
لامصب ریسکش بالاس بالا میفهمی کلا باطریشو درمیارم میزارم تو جورابم!!
%
%
%
%
عشقم
جزئیات چشمهایت
کلیات زندگی من است…
%
%
%
%

مراقب خودَت باش عشقم!!
اینو بدون
یک تار موی تو!!
شاهرگ منه…
دوستت دارم !
%
%
%
%
جلد گرفته ام عشقم را نازنین
با خیال و خاطراتت!
مبادا که تا بخورد!
حتی گوشه ای از احساسم زیر دست این همه تنهایی…
%
%
%
%
خانوم باس به آقاش بگه عشقم اون لباسی که جذابترت میکنه رو نپوش عطرهم نزن تمام اینارو تو خونه بزار واسه من چون توفقط مالی منی اونوقت اجازه داری بری بیرون…
%
%
%
%
هی تو
نمیدانم نامت را چه بگذارم
تمام زندگی
دلیل نفس کشیدن!!
همه ی وجودlم یا تنها عشقم
به هرنامی که باشی بدان…!
آرام
برایت جان میدهم …
%
%
%
%
من هر چیز با ارزشی که بود به تو بخشیدم
عشقم
غرورم
دلم!!
ساده گی ام
باورم
و زندگیم!
دیگر چیزی برایم نمانده
به جز تو…
%
%
%
%
دختری که از عشقم خوشگلتره
دخترمونه
بهههله به مامانش رفته

%
%
%
%
به سلامتی مردی که وقتی حق باهاشه صداشو کلفت میکنه و کوتاه نمیاد و هر وقتم اشتباه کنه مث یه مرد با همون صدا میگه اشتباه کردم عشقم معذرت میخوام
%
%
%
%
دلم تنگ است و این شبها یقین دارم که میدانی!
صدای غربت غم را از احساسم تو میخوانی
شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین
ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو میدانی!
میان برزخ عشقت امیر اف بی پریشان و گرفتارم
چرا ای مرکب عشقم چنین آهسته میرانی …
%
%
%
%
منو تنها نزار عشقم نزار این خونه خالی شه کسی که روت قسم میخورد اسیر کج خیالیشه
منو تنها نزار عشقم مگه این گریه خواهش نیست اگه با هم نمیسازیم جدایی راه حلش نیست!!
%
%
%
%
چقدر این لحظات قشنگه،
یواش یواش دارم بهت میرسم
چند وقت بود ندیده بودمت عشقم؟؟؟؟
قول میدم دیگه شبا ولت نکنم پتوی پشمالو و گرم من!!
%
%
%
%
اونایی ک میگن من عشقمو فراموش کردم
دارن خودشونو گول میزنن!
اگه فراموشش کردی
پس چرا هنوز بهش میگی عشقم
عشق فراموش شدنی نیس…

مطالب مرتبط: 

اس ام اس جدید عشقم

نظرات 1 + ارسال نظر

نرم افزار اندروید خرید شارژ با جوایز روزانه ماهانه و سالانه

شارژ 10000 و 20000 تومانی
وایمکس ایرانسل
لپ تاپ
گوشی موبایل
و جوایز قدی و غیر نقدی

http://androidapk.blogsky.com/1393/08/30/post-702/%D8%B4%D8%A7

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد