اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عید نوروز خنده دار 93

   

بر سر سفره هفت سین اگر جایی هست
سخن ساده تبریک مرا جای دهید



سال تحویل شد
و من تمام دلتنگی هایم را به جای تو در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست
نوروز مبارک



آخه یادتونه بچه بودیم
تا یکی می گفت عید شما مبارک
ما سریع می گفتیم دمب شما سه چارک
بی تربیت های خلاقی بودیم ما دهه شصتیا نه؟



بزرگترین دروغ این روزای من
من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی



اس ام اس | پیامک | اس ام اس عید نوروز | اسمس | اس ام اس جدید

اینم هفت سین گروه ریاضی
سری
سینوس
سکانت
ساین
سهمی
ساروس
سیگما
عیدتون مبارک



دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم
ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم!



آقا رفته بودیم بازار
دیدم این جنسه چقدر به چشمم آشنا میاد
دیدی یکی رو تو خیابون میبینی
ولی انگار قبلا جایی دیدیش از مامانم پرسیدم این کیه
میگه پسته
گفتم بابا لامصب چه تیپی زده



سلام میشه ازت خواهش کنم
سال تحویل بیای خونمون ؟
آخه سبزه خوشگل تر از تو پیدا نکردم !



تذکرجدی به عیدی بگیران!
عیدی خود را درجیب نگه دارید!
ماهنوز اون عیدی هایی که ازمون میگرفتن و میرفتن واسم حساب بازکنن
اما هیچ وقت ندیدمشون با خانواده درگیرم!

اس ام اس | پیامک | اس ام اس عید نوروز | اسمس | اس ام اس جدید

مزیت مجردبودن اینکه شب عید
به خاطر بی پولی شرمنده زن و بچت نمیشی!



سلام عزیزم معروف شدی بهت تبریک میگم
شنیدم امسال قراره سال رو به نام تو نامگذاری کنند
سال اسب مبارک



عجب رسمیه ، رسم زمونه
خونه‌ مون عیدا ، پر از مهمونه
می‌ رن مهمونا ، از اونا فقط
آشغال میوه ، به جا می‌مونه !
کجاست اون کیوی ؟ چی شد نارنگی ؟
کجا رفت اون موز ؟ خدا می‌ دونه !



نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست
اگر چه کوتاهترین شبش یلدا باشد…

اس ام اس | پیامک | اس ام اس عید نوروز | اسمس | اس ام اس جدید

توجه کردین عیدا هرچقد هم خوش بگذره
اندازه یه دقیقه عید بچگیامون لذت نداره

مطالب مرتبط:

اس ام اس عید نوروز 1393/اس ام اس سیزده بدر ۱۳۹۱/اس ام اس تبریک عید نوروز/اس ام اس چهارشنبه سوری/اس ام اس چهارشنبه سوری/اس ام اس چهارشنبه سوری ۹۰
نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 13:27 http://eshqam.persianblog.ir

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد