اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس برفی زمستان دی 92

   

بر لبم نام تو را می برم تا برف
مثل قند در دل زمستان آب شود
•••••••••••••••••••••••••
آدم برفی نبودم که به پایت یک شبه آب شوم
من مو به مو سفید شدم
•••••••••••••••••••••••••
برای آدم برفی چشم نگذار وگرنه آب که نمی شود ، هیچ
تا یک عمر هم خیره به رد پاهایت می ماند
•••••••••••••••••••••••••
زمستان را دوست ندارم
چون با آمدنش به یاد نگاه های سردت می افتم
•••••••••••••••••••••••••
داره برف میاد
بیا تو قلبم سرما نخوری
•••••••••••••••••••••••••
میگن بارون مظهر دل تنگیه٬تو ببین با دلم چه کردی که داره برف میاد.


•••••••••••••••••••••••••
فصل که رخت عوض می کند دوباره عاشقت می شوم
گیرم زمستان باشد و من آهسته روی پیاده روی یخ زده راه بروم
عشق تو همین شال پشمی است که نفسم را گرم می کند
•••••••••••••••••••••••••
اگر شبی از شبای زمستانی مسافری به عنوان گرمای نگاهت به تو پناه آورد تنهایش نگذار ، شاید در گرمترین روزهای تابستان به خنکیه ی لبخندش محتاج شوی .
•••••••••••••••••••••••••
هوا داره سرد میشه ، مواظب باش کسی از سردی هوا به گرمی قلبت پناه نبره!
•••••••••••••••••••••••••
پروردگارا : آرامش را همچون دانه های برف
آرام و بی صدا بر سرزمین قلب کسانی که برایم عزیزند ببار
•••••••••••••••••••••••••
داره برف میاد
به آسمون نگاه کن
به اندازه اونایی که نمی تونی بگیریشون دوستت دارم
•••••••••••••••••••••••••
به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت ، 

من به این معجزه ایمان دارم ، 

منتظر باید بود تا زمستان برود ، 

غنچه ها گل بکنند !
•••••••••••••••••••••••••
تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت
می توان گفت که من چلچله باغ توام
مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف
سخت محتاج به گرمای توام
•••••••••••••••••••••••••
توی این برف و سرما می تونم خودمو گرم کنم
امــا جواب دلمو چی بدم ؟
•••••••••••••••••••••••••
تا وقتی تو هستی که دستانم را بگیری
آرزو می کنم هر روز زمین بخورم !
کاش تابستان ها هم برفی بود
•••••••••••••••••••••••••
برف می‌بارد و همه خوشحالند و من غمگین
دارد رد پاهایت را می پوشاند برف
•••••••••••••••••••••••••
زمستون و روزای برفیش واسم سرد نیستن
تا وقتی که خاطرات گرمت همرامه
•••••••••••••••••••••••••
خدا زیباست
این را در دانه دانه های برف می بینم
•••••••••••••••••••••••••
چه حسی بود در قلبم شبیه کوچه برفی
به راه کوچه ی برفی تو را از خود جدا کردم
نفهمیدم که می میرم نباشی مثل پروانه
تو را من در ته این کوچه ی برفی رها کردم
•••••••••••••••••••••••••
عشق یعنی امید ، یعنی طراوت باران ، یعنی سفیدی برف
یعنی ساز زندگی و لبریز از خوشی و عشق یعنی راز زیستن
•••••••••••••••••••••••••
* *** * **
* ** * *
این برفارو فرستادم تا باهاش واسه خودت
یه آدم برفی بسازی تا این روزا تنها نباشی
•••••••••••••••••••••••••
گل یخ زمستان تو هستم
اسیر ناز چشمان تو هستم
مرا پرپر مکن ای جانم ای دوست
که من مشتاق دیدار تو هست

مطالب مرتبط:

اس ام اس زمستانی جدید دی ماه/اس ام اس جدید برفی زمستان/اس ام اس برفی زمستان جدید/اس ام اس برفی زمستان 92/اس ام اس زمستون/اس ام اس مخصوص زمستون
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد