اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید برفی زمستان

   

زمستان بهانه است برف از آسمون خسته می شه
پاییز بهانه است برگ از درخت خسته می شه
اس ام اس بهانه است دلم برات تنگ می شه



سوزی که برف داره بارون نداره
معرفتی که تو داری هیچ کس نداره



لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد
مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیر برفه
درسته که هوا رو گرم نمی کنه ولی تورو دلگرم می کنه



و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد
و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد
چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟





عشق یعنی :
چون خورشید تابیدن بر شب های دوست
و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست



داره برف میاد
بیا تو قلبم سرما نخوری



آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی
یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم



حرف تازه ای ندارم فقط زمستان در راه است
کلاه بگذار سر خاطراتی که یخ زده اند
شاید یادت بیفتد جیب هایت را که وقتی دستهایم مهمانشان بودند !



دنبال من می گردی و حاصل ندارد !
موجی که عاشق می شود ساحل ندارد !
باید ببندم کوله بار رفتنم را
مرغ مهاجر هیچ جا منزل ندارد
من عاشقی کردم تو اما سرد گفتی
از برف اگر آدم بسازی دل ندارد



پروردگارا : آرامش را همچون دانه های برف
آرام و بی صدا بر سرزمین قلب کسانی که برایم عزیزند ببار



داره برف میاد
به آسمون نگاه کن
به اندازه اونایی که نمی تونی بگیریشون دوستت دارم



* *** * **
* ** * *
این برفارو فرستادم تا باهاش واسه خودت
یه آدم برفی بسازی تا این روزا تنها نباشی



آرزو می کنم غم های دلت بروند زیر برف های زمستانی
تا همیشه بدون غم بمانی

مطالب مرتبط:

اس ام اس برفی زمستان جدید/اس ام اس برفی زمستان 92/اس ام اس زمستون/اس ام اس مخصوص زمستون
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد