اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس فراموشی جدید

  

خاموشی بهانه است
مشترک مورِد نظر فراموشت کرده است !



فراموش کردن تو هنر می خواهد
و من بی هنرترین انسانم



تمام سپاس من از کسی است
که به من نیاز نداشت
اما فراموشم نکرد



بـه خـــــودم قــول می دهـم که فــراموشــــت کـنم
وقـــتی صـــبــح می شـــــــود تــو را کـه نـه
ولــــــی قــــــــولم را فـــــــرامـــوش می کـــــــنم



فراموش کردنت کار سختی نیست
کافی است دراز بکشم
چشم هایم را ببندم و برای همیشه بمیرم





وقتى که می گى
دیگه برای همیشه فراموشش کردى و هیچ احتیاجى بهش ندارى
و تمام بد و بیراه های دنیا رو نصیبش می کنى
دقیقا همون زمانیه که بیشتر از همیشه دلت براش تنگ شده



ما بخار شیشه ایم
نازمون کنی اشکمون در میاد
چه برسه فراموشمون کنی



شنیــده بودم که خاک سرد است
ایـــن روزها اما انگار آنقـــدر هوا ســـرد است
که زنــده زنــده فراموش می کنیــم یکدیگـــر را



هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن
به هر حال دارم فراموش می کنم فراموش شدنم را



نامت را
خاطراتت را
و لمس حس بودنت را
همه و همه را به دست سرد باد سپردم
یادم تو را فراموش



برایـــم مهم نیســـت چه می شـــود
به همــــه ی باورهـــایم سوگنـــد
هیچ چیــزی برایــم مهـــم نیســت
فراموشــت نمی کنـــم
یک کــلام و این یعنــــی نهایــــت خوشــبختی



خاطره تنها مدرکی است
که فراموشی را محکوم می کند
پس بمان در خاطرم



تنها یک برگ مانده بود
درخت گفت : منتظرت می مانم
برگ گفت : تا بهار خداحافظ
بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود 

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید فراموشی دوست/اس ام اس فراموشی جدید آذر 92/اس ام اس جدید فراموشی آذر ماه 92
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد