اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید شکلک دار

   

(“v”) __/??_ _
‘ v ‘ ‘-O—–O-
این قلب منه
اگه فکر می کنی به یاد تو نیست با همین ماشین لهش کن
.
.
.
.___\??/__
.-o—-o-’- ‘
دربست مخلصتم



‏ (‘،’)
‏<) (>
‏ ! !
خب چیه؟
دلم واست تنگ شده
دارم نگات می کنم



o-o<-< __ o<-< __ o<-< __ o<-< __ o<-<<-<
خیال نکن اینا از دوریت مردن
دارن خودشونو برنزه می کنن



\(-_-)/
))
((
_/ \_
اس جدید نداشتم
گفتم قر بدم شاد شی





\\
//
\\
//
\\ _______________
|________________|
سیگارتم رفیق
می سوزم تا حالشو ببری



///\\\\\
(< @ @> )
….o00……………۰۰o………
این عکس رو وقتی داشتی
دختر همسایه رو دید میزدی ازت گرفتن….
واقعا که….از تو بعید بود !



این نردبان ترقیه :
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
i.Q ازش می رن بالا نه پایین !



*;%*;*
*;%*;%*;*
)i(
( )
تمام گل های این گلدون تقدیم تو



*.*;’.*”*,*.L*;’.
*,*.* ” O *”*,*.*;
*”*,*.*;’*”*,V*.*;’
*,*.*E;’.*”**”*
ببین برات LOVE ترکوندم



 () ()
( Ö )
(( ))
موش
,,,,_
o(. .)o
;(–);
میمون
<).””.(>
(oo)
خوک
و حتی
><((((;>
ماهی
دلشون برات تنگ شده و می خوان برگردی به باغ وحش



تایتانیک
ــــــــ||ــ=”………….”—
___t/,_. …………. ,_
/ __________________
با همه مسافراش
فدات
.
.
.
|””””””””””|_:!””-.,
“@@”””””” “”@””
ده تن آجر فدای زیر بنای وجودت



۰ ۰
ـــــ[]ــ!=[]
_ @@ /
فلجتیم رفیق



// _*_
( ‘;’)(‘;’ )
/|.| /[]
| | /
این عکستو تو پارک گرفتم که با یک میمون بودی !
اگه اس ام اس ندی پخشش می کنم



////
< ( @ @ )>
–o0O———۰۰o–
-
-
-
-
-
دلم برات تنگ شده بود
کلید نداشتم از دیوار اومدم بالا ببینمت



 ()
<،،>
_//_
چیه
دلم می خواد اینجا واستم



 (‘, ‘)
< ( )>
J L
120kg
(‘, ‘)
< ( )>
J L
60kg
(‘,’)
< ) (>
JL
30 kg
نگاه کن من از دوری تو چی شدم



وقتی دلم برات تنگ میشه
()*()
(-.-)
(“)(“)
چشمامو می بندم و فکر میکنم که تو
()@()()*()
( `.`(`.` )
(“) (`(“)(“)
همیشه پیشمی



ضربان قلب من
با تو _/_/_/_
دور از تو _ __
بدون تو _______



 (=’o’=)
(“)(“)
من پیشیه ملوسم
می تونم تو رو ببوسم؟



__/??\__
‘-o—-o-’ >–>¤
نگو به یادم نبودی !
تو فکرت بودم ماشین زد بهم



###¤-<-<#######
این منم خوابیدم روریل قطار
تا اس ام اس برام ندی بلند نمی شم

مطالب مرتبط: 

اس ام اس شکلک دار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد