اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

پیامک با موضوع خداوند

  

پروردگارا برده و بنده توام
برده فرمانبردار تا هستم …
.
.
.
پروردگارا نظر کن بر تمام بندگانت
چه ارباب و چه رعیت
که همه محتاج توجه توایم
.
.
.
پروردگارا عشق ده تمام مخلوقاتت را
که لذتی بالاتر از دوست داشتن و دوست داشته شدن نیست
.
.
.
پروردگارا
می دانم که باید با تو بگویم و همه چیز را از تو بخواهم
می دانم که می توانم با اراده ای که تو به آدمی عطا کرده ای
از دریای عظیم فراوانی ها و نعمات به آنچه آرزویش را دارم برسم
یاری ام کن


.
.
.
پروردگارا
اگر در زندگی به آنچه آرزو دارم نمی رسم
به این دلیل نیست که تو نخواسته ای به دعاهای من پاسخ دهی
بلکه به این علت است که آنچه در زندگی به آن فکر می کنم
می گویم و عمل می کنم برخلاف آن چیزی است که آرزو دارم به آن برسم
.
.
.
پروردگارا ! امشب رو به سوی تو آورده ام
در چنین شب به جناب تو روی آوردم
و تو را به حق حسین که آبروی عالم است قسمت می دهم بزرگوارا
.
.
.
پروردگارا
ما را نومید مساز و از رحمت واسعه ی خود تهی دستمان مدار
و از عطایای خویش ناکاممان مفرمای و سر شکسته و دلشکسته مان مخواه
.
.
.
یا رب
از برکت امان و آسایش محرومم مدار
و عذاب آتش را از من به دور ساز
.
.
.
پروردگارا
از تو یاری می جویم ، یاری ام ده
.
.
.
خداوندا
این تویی که اغیار را از چشم و دل دوستانت دور می رانی
تا تنها تو را ببینند و تو را به تنهایی دوست بدارند
و جز در پناه تو به هیچ ملجا و ماوای دیگر نگریزند
.
.
.
می دونی خدا با اینکه می دونم
هیچ وقت جوابی از تو در غالب یه موجود خاکی نخواهم شنید
و هیچ وفت موفق به دیدار خاکی با تو نخواهم بود ولی وقتی فکر می کنم
که تو هستی و گوش می دی ارومتر می شم
.
.
.
دوست داشتم عاشق بودم نمی دونم عاشق کی یا چی ولی هر چی که باشه
از جنس پاک به زلالی آب ،به مهربونی تو شاید این حال و احوالی
که برام هست به دلیل نبود همین عشق هست
.
.
.
کسی تو را تا حالا ندیده حتی انهایی که می گن عاشق تو هستن
ای کاش یه جوری با من حرف می زدی همین الان جوابم را می دادی
حد اقل یه آره یا نه می گفتی
نمی دونم خودت بهتر می دونی چه جوری
.
.
.
می دونی خدا دلم بهونت را گرفته
خیلی دل تنگم اشکم در اومد بغض تو گلوم شکست
.
.
.
می دونی ای آرام جان خیلی دوست داشتم
یه روح آزاد بودم به بند این تن خاکی نبودم سبک بودم و رها
به فکر گرسنگی به فکر مایحتاج خاکی نبودم
.
.
.
خدایا من درکلبه فقیرانه خود چیزی دارم
که تودر عرش کبریایی خود نداری
من چون توئی دارم وتوچون خود نداری
.
.
.
وقتی بهم بخشیدی و ازم گرفتی فهیمدم معادله زندگی نه غصه خوردن واسه داشته هاس
نه شاد بودن واسه داشته ها و وقتی به ازای نداشته ها بهم چیزای دیگه ای دادی
اون وقت به بزرگی و مهربونیت بیشتر پی بردم
و فهمیدم بیشتر از اون چه که هست باید مهربون باشم
.
.
.
ما ایم که گه نهان و گه پیداییم
گه مومن و گه یهود و گه ترساییم
تا این دل ما قاعد هر دل گردد
هر روز به صورتی برون می اییم
.
.
.
الله
مرگ را دانم
ولی تا کوی دوست
راهی اگر نزدیک تر میدانی بگو
.
.
.
الله
دوباره تنها شدم
من موندم و من
هوا هم مثل افکار من خاک گرفته
همجا غبار غلیظی از خاک پخش شده
نمیدونم تو ذهنم دنبال چی میگردم
ولی هرچی که هست داره دیوونم میکنه خدا  

مطالب مرتبط: 

اس ام اس راز و نیاز با خدا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد