اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس نیمه شب جدید

  

سلام
یادت باشه که یادم بیاری که یادت بندازم
که به یادم بیاری که یادم بدی دیگه این وقت شب با SmS کسی رو اسکل نکنم !
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


عروسک قشنگ من قرمز پوشیده
تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن
اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن !
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


ببخشید که این موقع مزاحم تون شدم اصلا قصد اذیت نداشتم
فقط می خواستم بگم شبها که ما می خوابیم آقا پلیسه بیداره !
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


سلام
.
.
.
ببخشید!
فکر کنم اشتباه اومدم !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


با این که این همه اسکل شدی
هنوزم حاضر نیستی شبا گوشیتو خاموش کنی ؟
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


خوابم نمی برد
دارم sms می زنم که خوابم ببره
اگه بیدار شدی تو هم sms بزن خوابت می بره
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


همه جا امن و امانه !
تو راحت بگیر بخواب !
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


الله اکبر
الله اکبر
.
.
.
.
بیدار شو وقت نمازه
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


من آلان تو آمریکا هستم
می خواستم ببینم راسته میگن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه ؟
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


می خواستم ببینم ساعت چنده ؟
چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم !
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


امیدوارم که خواب نبوده باشی
چون با این اس ام اس بیدار می شدی ! 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


سلام ببخشید یه سوال داشتم
می خواستم ببینم هواپیما بوق داره ؟
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


مشترک گرامی
این اس ام اس به منظور بیدار کردن شما می باشد لطفا لبخند بزنید !
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


اگه خوابیدی بیدار شو اگه بیداری بشین اگه نشستی بلند شو راه برو
اگه راه میری بلند شو پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من واست اس ام اس اومده !!
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
وظیفه خودم دونستم بیدارت کنم !
آخه داشتی بالشتتو می خوردی !
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


شرمنده به خدا آره می دونم خواب بودی
خوب بابا فحش نده دیگه کارت داشتم که بیدارت کردم
می خواستم بدونم ماهی وقتی غذا می خوره ، آب نمی ره تو دهنش ؟
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


می خواستم ببینم مسئول ارسال اس ام اس مخابرات سر کارشه یا باز هم جیم زده ؟
تو راحت باش می تونی بخوابی !
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


سلام ببخشید که این موقعه شب مزاحم شدم
می خواستم بپرسم سرشب که آب خوردی این آفتابه رو کجا گذاشتی ؟
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


با سلام اینجا تهران است ساعت ۳ بامداد
.
.
.
صدای مردم آزار
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وای وای وای ببخشید خواب بودی
ای وای شرمنده بخواب فردا باهات کاردارم
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


ببخشید که مزاحم خوابتون شدم ۲ تا سواله که خیلی وقته فکرمو مشغول کرده
اولی اینه که اسمه پدر پسر شجاع قبله اینکه پسر شجاع بدنیا بیاد چی بود ؟
دومی هم اینه که وقتی دیر وقت می شه می گن برو بگیر بخواب باید چیو بگیریم بخوابیم ؟
ممنونم البته الان لازم نیست جواب بدی چون من خوابم و مثل تو بلند نمی شم بخونمش !!
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

شده خواب ببینی که وقتی خوابیدی تو خواب داری خواب میبینی که خوابی و داری می خوابی و خواب خوابو میبینی
که در اون حالی که تو خواب داری خواب خواب رو می بینی تو خواب همونطور که خوابی یکی دیگه هم مثل خودت خوابه
و تو خوابش خوابه خوابو م یبینه و همین طور که خوابیده تو خواب به تویی که خوابی بگه : چقدرسرکاری ؟ 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


سلام
ببخشید بیدارت کردم
گفتم نکنه داری خواب بد می بینی !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد