اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

من پذیرفتم...

 

  من پذیرفتم شکست خویش را  

پندهای عقل دور اندیش را 

من پذیرفتم که عشق افسانه است  

این دل درد آشنا دیوانه است 

 

میروم دور از تو با دنیای خود خلوت کنم  

باید آخرمن به این دیوانگی عادت کنم  

 

میروم تا عاقبت پروانه ای پیدا شود  

همنشین این دل شوریده ی شیداشود  

میروم از رفتن من شاد باش  

از عذاب دیدن من آزاد باش  

گرچه تو تنها تر از من میروی  

آرزو دارم توهم عاشق شوی  

آرزو دارم بفهمی درد را  

تلخی برخوردهای سرد را


احساسم رانمی فروشم حتی به بالاترین بها ولی.... 

آنگونه که بخواهم خرج میکنم برای آنی که لایق است 

 

مطالب مرتبط:

دیدی آخرش من و گذاشت و رفت/خودت رو به من عادت نده/کجایی یار همدردم/یه احساس تازه/شعرهای زیبا/شعر های کوتاه عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد