اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

سیگار لبت

 

تو از سیگارت کام گرفتی 

و من با کامی یواشکی از سیگارت لب های تو را بوسیدم! 

بهانه می کنم و به بهانه بوسیدن لبت از سیگارت کام می گیرم. 

آنقدر می مکم سیگار را تا حس کنم لب هایت را ته خیس سیگار...

 و آنقدر غرق می شوم در کام گرفتنت که جز بوسه هیچ در ذهن پلید من نیست! 

به بهانه ای خاموش می کنم سیگار را تا کام تو باز مک بزند سیگارم را 

و آنگاه سیگار را با پوک هایم بوسه باران می کنم! 

آری این است حقه من برای بوسه گرفتن از لب هایت. نمی دانی بدان!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 15:45

عکسش خیلی عالی بود؛ولی حیف باشه نتونستم دانلود کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد