اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید سرکاری

  

آسمان را ستاره زیبا میکند..
باغچه را گل..
عشق را محبت..
بیابان را باران..
چشم را اشک..
.
.
.
و تو را عمل دماغ زیبا میکند !


*****sahelkhande.ir***** 

تو را چون بادبادک دوست دارم/مثال پول قلک دوست دارم تو گفتی بچه ای، باشد،ولی من/تو را قد لواشک دوست دارم...! 

*****sahelkhande.ir***** 

شده خواب ببینى که خوابى و دارى مى خوابى و تو خواب خوابو میبینی که خوابى و تو خوابت خوابیدی و یه نفر مثل خودت خوابه و داره تو خواب خوابو میبینه بهت بگه:چقدر سرکارى...!!!!!!

*****sahelkhande.ir***** 

غضنفر به یارو میگه کجا به دنیا اومدی ؟
طرف میگه تو بیمارستان !
میگه آخیی ... مریض بودی ؟

  *****sahelkhande.ir*****

قامتت چون سرو،
چشمانت چون آهو،
گیسوانت چون آبشاران،
ابروانت چون کمند،
خلاصه هیچ چیت به آدمی زاد نرفته!

*****sahelkhande.ir*****


اسمت را روی غنچه نوشتم،باز شد.
رو درخت نوشتم،میوه داد.
تو صحرا نوشتم،لاله زار شد.
آخه این اسمه یا کود شیمیایی؟

*****sahelkhande.ir***** 

هر کسی بهت نگاه کرد عاشقت نیست ، شاید اشتباه گرفته یا ممکنه الاغش گم شده باشه!!

*****sahelkhande.ir***** 

اگر مایلید با یک حیف نون ازدواج کنید
به نکات زیر توجه کنید.

.

.

خاک بر سرت مگه مایلی؟

*****sahelkhande.ir***** 

اون روز ها یادش بخیر،
دوتا دستامو میگرفتی و توی خیابونا با هم میچرخیدیم،
تمام عشقت من بودم...
قربانت فرقون

*****sahelkhande.ir***** 

یک معادله جالب:از سن خودت ٢٠سال کم کن،عدد باقیمانده را با٧جمع کن،اگه عدد زوج بود با١جمع کن واگه عددفرد بود١رو ازش کم کن،اگه از رنگهای تیره خوشت میاد عدد به دست آمده را ضربدر٣کن و اگه از رنگهای روشن خوشت میاد ضربدر ٣/٥کن،نتیجه نهایی را ولش کن،حال خودت چطوره؟

*****sahelkhande.ir***** 


پنج حقیقت زندگی..
1- با زبونت نمیتونی همه دندوناتولمس کنی
2 -اینقدرنفهمی که الان داری این کارو میکنی
3- الان نیشت بازه
4- اونقدرخری که به خری خودت داری میخندی
5- فکر اینی که اینوواسه احمق ترازخودت بفرستی.»

*****sahelkhande.ir***** 

سعی کن همیشه تو زندگیت امیدوار باشی
هیچ وقت حسرت چیزایی رو که نداری نخور
مثل تیپ، قیافه، مرام ...
حالا مگه من اینارو دارم کجا رو گرفتم؟

*****sahelkhande.ir***** 

یه عدد تو ذهنت بیار ضرب در2کن به علاوه سنت کن 8تا ازش کم کن.نتیجش رو بیخیال حالت چطوره؟

*****sahelkhande.ir***** 

مشترک گرامی : به علت نداشتن حضور ذهن از سرکار گذاشتن شما معذوریم

*****sahelkhande.ir*****


با احساساتم بازی نکن....
.
.
.
خــــــــُ لامـــــصـــّـــب می بازی حرصت در می یاد...

*****sahelkhande.ir***** 

Amiano espanza lamore dienta salutte perfavore dominka sette kientima wovo elino romantika kievo si pesto
یعنی‌: تو که نمی فهمی برا چی‌ تا آخر میخونی؟

*****sahelkhande.ir***** 

میگن وقتی بارون بیاد قورباغه ها 10دقیقه زودتر می فهمند.
قربونت یه خبر هم به ما بده لباسها رو از حیاط جمع کنیم.

*****sahelkhande.ir***** 

مامانه به بچه اش می گه مسواک می زنی؟ بچه می گه آره. مامانه می گه رو مسواکت خمیردندون می زنی؟ بچه می گه آره. مامانه می گه می خوای دندونات تمیز شه؟ بچه می گه آره. مامانه می گه خاک بر سرت! این همه موقعیت پ ن پ بهت دادم استفاده نکردی!

*****sahelkhande.ir***** 

طبق آخرین مصوبه دادگستری خل بودن جرم نیست !!!
آزادانه به کارت برس

*****sahelkhande.ir***** 


به نام آنکه طاووس را آفرید تا بوقلمونی مثل تو قیافه نگیره !

*****sahelkhande.ir*****


بعد از خواندن این نوشته متوجه می شوید که که مغزتان اجازه خواندن "که" دوم را به شما نداد!

*****sahelkhande.ir***** 

یه روز یه جنگل بود که درخت نداشت.یه شکارچی بود که تفنگ نداشت.
یه تفنگ بود که فشنگ نداشت.بعد اون شکارچی با اون تفنگ که فشنگ نداشت
یه گوزن شکار کرد که شاخ نداشت گوزن را انداخت توی کیسه که ته نداشت
این داستان که نویسنده نداشت نویسنده هم اسم نداشت
هر چند این داستان سر و ته نداشت ولی ارزش سرکار گذاشتن رو که داشت…

*****sahelkhande.ir***** 

اگه مثل من تنهایید..
اگه مثل من بیکارید ..
اگه مثل من مرض دارید ..
یه قرص جوشان بندازید تو تنگ ماهی قرمزا ، اونا هم براتون هلیکوپتری میزنن ..!

*****sahelkhande.ir*****  

 اگه شبا خوابتون نمیبره از :
فقر
بیکاری
بدبختی
و گرانی نیست
شما دچار "بیداری اسلامی" شده اید مطمئن باشید

*****sahelkhande.ir***** 

+18.
.
.
.
.
-۱۸
اینجا دیگه سرد میشه باید کاپشن بپوشی !

*****sahelkhande.ir***** 

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﺘﻪ ؟ ﺳﺮﺩﺗﻪ ؟ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﺑﻐﻠﻢ ؟
.
.
.
ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﺩﯾﺸﺐ ﻣﻨﻮ ﺑﺎﻟﺸﺘﻢ !

*****sahelkhande.ir*****


بیا بنویسیم روی خاک ، رو درخت ، رو پر پرنده رو ابرا
.
.
.
کلا بیا منابع طبیعی رو از بین ببریم !

*****sahelkhande.ir***** 

پروانه اگر سوخت به جهنم … !
می خواست دور شمع قرتی بازی در نیاره خاک بر سر …

*****sahelkhande.ir***** 

شونه آدم که هیچی …
شونه تخم مرغم پیدا نمیشه سرمونو بذاریم روش یه دل سیر گریه کنیم !


*****sahelkhande.ir*****

میدونم بیداری ، داری ستاره ها رو می شماری ولی یکیشون کمه ، چون داره بهت اس ام اس میده !!!
من هم خوابم نمی بره ، دارم گوسفندهارو می شمارم ولی یکیشون کمه ، چون داره اس ام اس می خونه !

فرستنده : mina

*****sahelkhande.ir*****


....................
.Oooo...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........

ببخشین پابرهنه اومدم تو گوشیت

*****sahelkhande.ir***** 

سر تو بزار رو شونه هام خوابت بگیره
جا خالی میدم بخوری زمین حالت بگیره

*****sahelkhande.ir***** 

ازقلبم پرسیدم فرق عشق و دوستی چیه؟
.

.

.

.

قلبم جواب داد:کار من تأمین خون بدنه،سؤالای چرت و پرت از من نپرس!

*****sahelkhande.ir***** 

ای کسانی ک دم از رفاقت میزنید. . . .
.
.
.
.
.

لااقل هر39روز یکبار،احوالی از دوست خود بگیرید که اگر مرده بود به چهلمش برسید!

*****sahelkhande.ir***** 

میگن خوش تیپها عمرشون کوتاهه!
خوش به حالت!حالا حالاها زنده ای!!!

فرستنده : 09358xxx624 - نازنین


13859

اگه زندگی سختی دارید
اگه بیکارهستید
اگه نیاز به سرمایه دارید
.

.

.

نگران نباشید.....ما براتون دعامیکنیم!

*****sahelkhande.ir***** 

دیشب خوابت رو دیدم.با یه لباس نارنجی اومده بودی دم خونمون،هر چی‌ اصرار کردم بیا تو،قبول نکردی،گفتی‌ نه...فقط زود آشغالارو بیار!

*****sahelkhande.ir*****


اگه 10 تا گًل گرفتی‌ دستت و رفتی‌ جلوی آینه 11 تا گل قشنگ دیدی،
اصلا تعجب نکن، این نشون میده هم کوری، هم خنگی، هم دچار توهم شدی!

*****sahelkhande.ir***** 

من دیگه اون آدم قبلی نیستم ، اما به نظرم این مشکل نیست !
مسئله اینه که من اون آدم بعدی هم نیستم !

*****sahelkhande.ir***** 

 

یه روزی برای یه نفر اس‌ ام‌ اس میاد، می‌خونه می‌بینه سرکاریه، قیافش می‌شه عین الآن تو!

*****sahelkhande.ir***** 

دوست دارم. تو چی؟
خیلی میخوامت. تو چی؟
دوریت اذیتم میکنه. تو چی؟
بی تو میمیرم. تو چی؟
.
.
.
من الکی گفتم. تو چی؟

*****sahelkhande.ir*****


به یه خر گفتن تا 40 بشمار...
12345678910111213141516171819202122......
عزیزم به خر گفتن،تو چرا میشماری؟!!!!

*****sahelkhande.ir***** 

تو حوضی که ماهی نباشه،قورباغه سالاره!....
چاکرتیم سالار!

*****sahelkhande.ir***** 

نمیدانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت،اما امیدوارم تا آخرین لحظه ای که در این دنیا هستم تورا سرکار بگذارم

*****sahelkhande.ir***** 

حیف که فقط تو یکی رو دارم،اگه از تو یه عالمه داشتم،تا حالا یه گاوداری زده بودم

فرستنده : فرانچسکو توتی

با گوشیت چیکار کردی؟
هرچی زنگ میزنم میگه گوسفند موردنظر در گله نمیباشد

*****sahelkhande.ir***** 

دوتا جمله خفن دارم نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی
موندم چیکارش بکنم !

*****sahelkhande.ir***** 

به تعدادی جانورشناسِ ماهر برای توجیه رفتار بعضی‌‌ ها نیازمندیم !
روانشناسی‌ دیگه نتیجه نمیده !

*****sahelkhande.ir*****


رفتم دستشویی عمومی ، در رو بستم دیدم پشت در نوشتن :
زوربزن ! تو می تونی … !

*****sahelkhande.ir***** 


سلام
وقت شما بخیر
شمایی که قوز کردی جلوی صفحه مانیتور ! بله با شمام !
الهی من فدات بشم ، صاف بشین !
آآآآآآآآ باریکلا !

*****sahelkhande.ir*****


خوشبختی یعنی اینکه :
ساعت ۱:۳۰ شب دست بکنی تو جیب کاپشنت هدفونتو برداری ، بعد ببینی اِاِاِاِاِه یه رنگارنگ تو جیبته ، ورداری بخوری !

*****sahelkhande.ir***** 


دیشب به قلبم گفتم :
شب ها خواب به چشم من نمی آید …
قلبم گفت :
از بس که بعد از ظهرا می خوابی !!! بیخود ادای عاشقا رو در نیار !!!

*****sahelkhande.ir*****


حیف نون پدرش مریض میشه ، زنگ میزنن آمبولانس میاد خانوادگی سواره آمبولانس میشن !
دکتره میگه : مریض کیه ؟
حیف نون میگه : پشت سرمون دارن با نیسان میارنش !

*****sahelkhande.ir***** 

میدونی چیه ؟.

.

نمی دونی ؟
.

.

بابا دوستت دارم
.

.
تو رو نه ! بابامو میگم

*****sahelkhande.ir***** 

دوست دارم هر روز دورت بگردم...
ولی با کدوم بنزین ؟!

*****sahelkhande.ir***** 

زندگی‌ 2 چیز به من آموخت
.
.
.
.
.
.
که هر چی‌ فکر می‌کنم یادم نمیاد چی‌ بود!


*****sahelkhande.ir***** 

99.9 % مردم






مثل شما فضولند !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد