اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

من مردتر بودم

 

اسماً من زن هستم

و تو مرد.....

اما نگران نباش

به کسی نخواهم گفت که

در پس مشکلات

و درد هایی که تو

برایم ساختی

و تحمل کردم...

 در پس غمی که تو

بر دلم نشاندی

و به عشقت با آن ساختم.....

در پس نامردی و نامهربانی

که دیدم و دم نزدم....

در پس بی معرفتی هایی

که دیدم و معرفت به خرج دادم.....

من مردتر بودم.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد