اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تیکه دار جدید

 

آنقدر
فریادهایم را
سکوت کرده ام
که اگر به چشمانم بنگرید
کر می شوید.…
.
.

لیاقتت همون گوسفندایی هستن که شبا میشمری تــــا خوابت ببره نــــــه شب بخیری که من هـــر شب بهت میگفتم...!!!

 

.
.
.

سیــــر شدم. …
بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم !


.
.
.

رفتم نیم متر ضربه گیر پیدا کردم که وقتی نیستی دلم نگیره

.
.
.

چه خنده دار که
ناز را میکشیم.
آه را میکشیم
انتظار را میکشیم
فریاد رامی کشیم
... ... ... درد را میکشیم
ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم
دست بکشیم.

.
.
.

تا این لحظه نگرانش بودم … الان ازش می ترسم … «آینده» رو میگم...

.
.
.
 

شاید اگر انسانیّــــت هم مارک دار بـــــود
خیلی از آدم ها به تن می کردند …
.
.
.


محــکم تر از آنم که برای تنــها نــبودنم ، آنچه را که اســمش را غــرور گذاشته ام ، برایت بــه زمیـــن بکوبــم

.
.
.
.


لبخندش را تقسیم کرد ....
خنده اش به من رسید ؛ لبهایش به دیگری ... !!!
.
.
.
.


عاشقی شور نمی خواد . . .
شعور میخواد . . .


.
.
.

مشکل اینجاست که ما از هر کرمی انتظار پروانه شدن داریم

.
.
.

اگــه آشغــالی حداقــل قابـــل بـــازیافت بـــاش...!!!

.
.
.

تو تقویم یه روزهایی هم هستند که روز نیستند. شبن..

 

 برچسب ها: 

اس ام اس تیکه دار جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد