اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس بی وفایی(جدید)

 

نقاش نیستم ولی

تمام لحظه های بی تو بودن را

درد می کشم...
.
لب هایت طعم سیب می دهند !

میخواهی آدمم کنی؟

.
.
.
عجـــــــــب طعـــم گسی دارد ..

دروغ هـــــــــایت

وقتـــــــــــی ..

به خورد گوش هــــــــــــایم میرود

تمام ذهنـــم را جــــــمـــع می کنـــد .. !!!
.
.
.
جزر و مد های زیادی آمده اند و رفته اند

مـــــــوج در مـــــــوج

امـــــــــا نمی دانم چرا

هنوز هم بر تن خیس ســــاحل

نام تــــــــــو را می بینم...!
.
.
.
در خیال من بمان ، اما خودت برو .

آنکه در رویای من است مرا دوست دارد ، نه تو
.
.
.
نه هوا ابریست، نه بارانی می بارد.

پس بهانه ی دلم برای این همه سنگینی چیست؟
.
.
.
به خانه‌ام بیا

اندکی از قلبم مانده

ما که با هم این حرف‌ها را نداریم

آتشش بزن

تو به گرمای قلب من عادت کرده‌ای...!!
.
.
.
هزاران کلمه در جای خالی ات ریختم اما جای خالی تو پر نشد. آیا تو از جنس بی نهایت بودی ؟
.
.
.
دل واپسی من از نیامدنت نیست.....

می ترسم در پس این دل دل زدن ها بیایی و دگر نخواهمت......!
.
.
.
در آغوش خودم هستم ...

من خودم را در آغوش گرفته ام !

نه چندان با لطافت ...

نه چندان با محبت ...

اما وفادار ... وفادار ...!
.
.
.
در خیالم پشت سرت آب ریختم نه برای اینکه برگردی

تا پاک شود

هرچه رد پای توست از زندگی
.
.
.
از تو که حرف می زنم، همه فعلهایم ماضی اند،

ماضی خیلی خیلی بعید

کمی نزدیکتر بنشین

دلم برای یک حال ساده تنگ شده است!
.
.
.
کلاف زندگی ام که گم شد

در جایی نامعلوم کسی پیدایش کرد

و به جایی دور برد

نمی دانم چگونه می بافدش

که مرا این جا بی سرنوشت می نامند ...!!
.
.
.
حکایت من

حکایت ماهی تنگ شکستـــه ایســـت

که روی زمین دل دل می زند ..

و حکایت تو

حکایت پسرک شیطان تیر کـــــمـان به دستی

که نفس های او را شـــــماره می کند ...
.
.
.
ساعت از نیمه شب گذشته است و من به این می اندیشم :

اگر کاری که " عشق " با من کرد با تو می کرد

چند روز دوام می آوردی ؟؟؟؟
.
.
.
تنهایی آدم را حشره شناس میکند

حتی نایاب ترین عنکبوت های دنیا هم

در اتاق من تار تنیده اند...!!
.
.
.
درست یک روز است که یکدیگر را ترک کرده ایم…

ولی بی تو لحظه ها آن قدر دیر میگذرند

که میخواهم فردا…

سالگرد جداییمان را جشن بگیرم !
.
.
.
باید ببینمت !

چرا که روی نوار قلبی ام

پیوسته نام تو بود

و پزشک نیز بر آخرین نسخه ام . . .

تو را تجویز کرده است ! ! !

بیا ، تا دیر نشده .
.
.
.
وقتی که تو نیستی

با سبد سبد دلتنگی چه کنم؟

انگار با نبودنت

نام رنگ می بازد

دیگر نمی خواهم کسی را صدا بزنم ..
.
.
.
تازگـــی ها از خواب که بیــدار می شــــوم

تازه کابـــوس هایــم آغـــاز میشـــود
.
.
.
مــی دانـــی

اگـــر هنوز هم تورا آرزو می کنم

برای ِ بـی آرزو بودن ِ من نیست !!

شــایـــــد

آرزویــی زیبـــاتــر از تــــــو ســراغ ندارم ...
.
.
.
دلــــم

برای خودم ســـوخت

وقتـــی

شــــما صدایـــم کردی..
.
.
.
آهای روزگار !!

برایم مشخـــص کن

اینبــار کــدام سازت را کوک کــرده ایی تا برایم بزنـــی

می خواهـــم رقصــم را با سازت

هماهنگ کنم ... !!
.
.
.
شیشه ی نازک احساس مرا دست نزن.. چندشم می شود از لکه ی انگشت دروغ!!
.
.
.
تا دوباره دیدنت...

این رختخواب را "وارونه" خواهم خوابید!

"خیانت" است به تو!

سر بر کنار خیالت گذاشتن!
.
.
.
نردبامی که به اندازه دلتنگی من قد بکشد

پشت دیوار کسی یافت نشد

تکیه بر حسرت خود خواهم زد
.
.
.
فاصله

یا تو

چه فرقی می کند ؟

هر دو مرا یاد یک چیز می اندازد

تنهایی …!
.
.
.
آنقدر نفــس میکشم تا تمـــام شود همه ی

نفـــس هایی که هی سراغ تـــو را میگیرند...
.
.
.
سکوتم را بشکن...!

فضای خلوتم را بشکن...!

اما دیگر دلم را نه
.
.
.
خسته شدم ازتکرارِ شنیدن

''مواظب خودت باش''

تو اگر نگران حال من بودی که نمی رفتی

می ماندی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد