اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس خنده دار

 

وسعت عشق پسران چنان وسیع است که اگر عاشق دختری شوند،عاشق دوستانش نیز میشوند
 .

به یکی میگن یه موجود نام ببر ، میگه یخ … ، میگن آخه یخ که موجود محسوب نمیشه ، میگه چرا من خودم صد بار دیدم نوشتند یخ موجود است

.
.
.

شیطونه میگه پاشم درسمو بخونم…!

ولی من که گول نمی خورم!!!!

.
.
.

چهارتا از مهم ترین دست آوردهای دانشگاه:
-اس ام اس دادن بدون نگاه کردن به موبایل
-خوابیدن در حالت نگاه کردن به کتاب
-کار گروهی در هنگام امتحان
-حرف زدن بدون تکون خوردن لب !!!
.
.

یک اصفهانی میتونه یک جمله با بیست فعل بسازد: داشتم می رفتم برم دیدم گرفت نشست گفتم بذار بپرسم بیبینم میاد نیمیاد دیدم میگه نیمیخوام بیام بذار برم بیگیرم بخوابم
.
.

از تفریحات روزانم اینه که:
تو اتوبوس یا مترو یهو از جام بلند میشم
ملت که هجوم میارن به سمت صندلی خالی‌
از جیبم موبایلم رو در میارم
دوباره میشینم 

.
.
.
من الان به جای درس خوندن دارم اینو مینویسم، شما هم به جا درس خوندن دارید اینو میخونید !!!!
.
.
.
ها ردی: میخوام ازدواج کنم
لورل: با کی ؟
هاردی: معلومه دیگه, با یه زن.مگه تو کسیو دیدی که با یه مرد ازدواج کنه ؟
لورل: اره
هاردی: کی ؟
لورل: خواهرم .
.
.
.

غضنفر صبح میره خونه ی دوستش، بعد از یه ساعت میاد که بره دوستش میگه ناهار بمون، ناهار میمونه، بعد ناهار میاد بره دوستش میگه: حالا بیا یه دست تخته بزنیم، بازی تموم میشه میاد بره دوستش میگه: بدون شام که نمیشه. شام میخوره میاد بره دوستش میگه دیر وقته! بخواب فردا برو، میخوابه. صبح میاد بره دوستش میگه: با شیکم خالی؟ بمون بعد صبحونه برو، یارو میگه: نه دیگه. خانم بچه ها تو ماشین منتظرند!
.
.

هیچ وقت درس خوندن رو ننداز به فردا…
فردا یه عالمه کار داری،
قشنگ بندازش واسه دو سه ماه دیگه که خیالــــــــتم راحت باشه
.
.

تنها راهی‌ که یه زن میتونه یه مرد رو میلیونر کنه . . اینه که اون مرد میلیاردر باشه !!
.
.

میخوام رو تنه درخت بنویسم دلم برات تنگ شده
 

بعد همون درختو بکنم تو چشمت تا بفهمی دلتنگی چه دردی داره… !
.
.

میرینم برات چیست ؟! پس انداز بلند مدت یک پدر نمونه اصفهانی برای آینده ی فرزندانش!
.
.

غضنفر رو می‌خوان شکنجه بدن، می‌فرستنش طواف کعبه، می‌گن برو ته صف!
.
.
.
غضنفر میره تو استخر توی اب که بوده بادی ول میکنه پشت سرشو میبینه اب داره غل غل میکنه میگه عجب من توی این اب جوش هیچیم نمیشه
.
.
.
غضنفر داشته دستای خرش رو میبریده
یکی میگه: نکن زبون بسته گناه داره
میگه: به تو چه؟ خر خودمه ، دوست دارم کانگوروش کنم
.
.

یارو رو بردن دادگاه قاضی بهش گفت خاک توسرت این چهارمین بارته که میارنت اینجا یارو میگه خاک توسرخودت که همیشه اینجایی !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد