اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس سرکاری و خنده دار

 

طرف چک میبره بانک

بانکیه میگه: چک سیباست؟

طرف میگه نه پول گردوهاست!

وقتی کاری از دست شما ساخته نیست

.

.

.

از پاهاتون کمک بگیرید

هرچه هم که تو مطمئن باشی

باز یه الدنگی پیدا میشه که

با باورهات یه قل دو قل بازی کنه!!

میگن تو جهنم همش میگی

یادش بخیر…..

ایرانم همینجور بود

مسلمان نیست کسی که روی مودم وایرلسش پسورد می‌گذار

در حالی که همسایه‌اش شب بدون اینترنت می‌خوابد!

امروز به من ثابت شد که ۲۰۱۲دنیا تموم نمیشه

اخه یه چیپس خریدم انقضاشو نوشته بود ۲۰۱۵

بدینوسیله ،

به اطلاع دوستان میرسانم

ظــرفــیــت ” پشــت ” تــکــمــیـــل گردیــده اســـت.

از این رو چنانچه تصمیم به زدن ” خنجــرداشتید

خواهشمندست از روبــــــرو اقدام نمایند.

با تشکر

روابط عمومی دل صاب مرده

کاش می شد انگشت را تا ته حلق فرو کرد،

و بعضی دلتنگی ها را بالا آورد

بهش بگی دوسش داری

پرو میشه میره !

بهش بگی ازش بدت میاد

نا امید میشه و میره !

محبت کنی

خوشی میزنه زیر دلش و میره !

محبت نکنی

از یکی دیگه محبت میگیره و میره !

خلاصه میره

خودتو خسته نکن!!!

این روزها مجنون هم که بشوی

لیلی ات را میبرند

با ماشین شاسی بلند

وقتی گفت:”من عاشقتم” بپرس: تا ساعت چند !!!؟

آدمها ؛ در ارتباطاتشان یک آستانه ی “تحملدارند

یک آستانه ی “تنفر” ….

و یک آستانه ی ” تهوع … !!!

شیرین‌ترین قسمت خواب

اون ۵ دقیقه‌ی بعد از آلارم موبایله !

مرگ لیلی نت و مت را ول کن -

همه را جای OK کنسل کن

OFF کن کامپیوتر را جانم -

یار من باشد و ببین من ON ام

خسته از Font و ز Format شده‌ام – دلخور از گردالی @ (ات) شده‌ام

کرد ریپلای به لیلی مجنون – که دلم هست از این سابجکت خون

باشه فردا تلفن خواهم کرد – هر چه گفتی که بکن خواهم کرد

زودتر پیش تو خواهم آمد – هی مرتب به تو سر خواهم زد

راست گفتی تو عزیزم لیلی – دیگر از من نرسد ایمیلی

نامه‌ای پست نمودم بهرت – به امیدی که سرآید قهرت..

مکالمه دو پسر :

پسر اول: چقدر خپل شدی مرتیکه

شبیه خرسای قطبی شدی الاغ….

کمتر بخور ، از صبح تا شب مثل گاو آت و آشغال میخوری

معلومه انقدر دایره میشی دیگه

پسر دوم : خفه شو عوضی. حرف تو زر مفت هم نیست

( محکم تر شدن دوستی بین دو پسر و تموم شدن مکالمه با خنده )

مکالمه دو دختر :

دختر اول: خوشگلم یه مقدار تپل شدی ولی بهت میاد عزیزم

دختر دوم: تو هم دماغت بعد عمل یه ذره زیادی کوچیک شده ولی بازم خوشگلی نانازم

( از فردای روز مکالمه هیچ رابطه ای بین دو دختر مشاهده نشده )

طرف با دوستش یه شب تو بیابون چادر میزنن.

نصف شب میگه: به آسمون نگاه کن، چی میبینی؟

دوستش میگه: یه عالمه ستاره.

یارو میگه: چی میفهمی؟

دوستش میگه: از چه دیدگاهى بگم؟

تاره شناسى، الهیات، فلسفه؟

یارو میگه: احمق چادرمونو دزدیدن !!!

مصراع نخست: من تو را می بوسم

در مصرع بعد هم تو را می بوسم

ایراد ندارد! به کسی چه اصلا؟

شعر خودم است من تو را می بوسم

چی میشد خدا یه کد واسمون میفرستاد میتونستیم اهنگ زندگیمونو عوض کنیم

بعضی ها خرشـون از رو پـل رد مـیشه ، بعضی ها گاوشــون میزاد ؛

تکلیـف مـن که خرم رو پل زاییده چیه ؟؟؟؟

پدر : فک کنم دخترمون عاشق شده خانوم !!!

مادر : از کجا مطمئنی ؟

پدر : چون چند وقتیه دیگه از من پول تو جیبی نمیگیره

موقع درس خوندن پرزهای موکت هم واسه آدم جذاب می شه.

دوست داری ساعت ها بشینی بهشون نگاه کنی!

دیشب به قلبم گفتم:

شب‌ها خواب به چشمِ من نمی‌‌آید

قلبم گفت:.

.

.

.

از بس که بعد از ظهر‌ها می‌خوابی، بیخودی ادای عاشقارو در نیار

تاکسی نشسته بودم،دو تا آقای مسن هم عقب نشسته بودن.

نزدیک پیاده شدنشون یکی به اون… یکی گفت:

به خدا اگه بزارم دست تو جیبت بکنی! من حساب میکنم

بعد از راننده پرسید : ببخشید چقدر شد؟

راننده: هزار تومن !

یهو یارو برگشت به راننده گفت: آدمــــــی ؟؟!!

راننده گفت : جـــان ؟

مرد : گفتم آدمی یا نه؟

راننده گفت : حرف دهنتو بفهم درست صحبت کن!

یارو دوباره گفت: نه.. آدمی؟؟!

راننده هم با عصبانیت ترمز کرد برگشت عقب گفت : نــــــــه … فقط تو آدمی!

یارو گفت : یعنی چی؟ من میگم آدمی هزار تومن؛یا دوتاییمون باهم هزار تومن!!

دوست پسر حرفه ای :

دختر : عزیزم من کیف پولم رو توی خونه جا گذاشتم ، الان هم ۵۰ هزار تومن نیاز دارم ، فوریه بهم قرض میدی ؟

پسر : بیا این ۳ هزار تومن رو بگیر برو خونه و کیفت رو بیار

یاروتو قطار میشینه به صندلی روبرویی میگه:

به سلامتی دارین برمیگردین؟

یارو میره از ملای محل میپرسه: ببخشید حاج آقا

با کفش میشه نماز خوند؟

حاج آقا میگه: نه برادر،نمیشه.

یارو میگه: ولی من خوندم ,شد

خانمه میره بانک یارانه اش رو بگیره

بانکیه میگه: بریزمش به حساب جاریتون؟

خانمه میگه: نه بریز به حساب خودم، جاریم بمیره ایشاالا! تو بانکم هواشو دارن!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد