اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس فصل زمستان

 

. * ./۰۰\. *.  . * (‘_’) * .
* . ( : ) . *
. *( : )* .
ببین چه آدم برفی نازی درست کردم !

با این که خیلی دوستش دارم ، مال تو !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

برف نو! برف نو! سلام، سلام بنشین، خوش نشسته‌ای بر بام
پاکی آوردی ای امید سپید همه آلودگی‌ست این ایام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
در این روزهای برفی آیا برای گنجشکان دانه ای ریخته ای ؟
پرنده دل من نیز ، دیر زمانیست که در برف گیر افتاده
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
اطلاعیه !توی این روزای برفی
تا می توانید در مصرف گاز زیاده روی کنید تا هفته آینده هم تعطیل شوید !اتحادیه فرهنگیان بی حوصله و دانش آموزان تنبل!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

دعا میکنم غرق باران شوی چو بوی خوش یاس و ریحان شوی
دعا میکنم در زمستان عشق بهاری ترین فصل ایمان شوی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
به که گویم که تو منزلگه چشمان منی  به که گویم که تو گرمای دستان منی
 گرچه پاییز نشد همدم و همسایه ی من به که گویم که تو باران زمستان منی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
سوزی که برف داره ، بارون نداره  معرفتی که تو داری ، هیچ کــس نداره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 
دارد برف می آید در گوش دانه های برف  نام تو را  زمزمه خواهم کرد
 
تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
داره برف میاد  به اسمون نگاه کن هروقت برف سیاه  بارید بهم خبر بده  ،
 
اون موقع من دیگه دوستت نخواهم داشت
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
وقتی بهت گفتم : دلتنگ تو هستم ، به شانه ام زدی تا دلتنگیم را تکانده باشی !
 
به چه دلخوش کرده ای ؟ تکاندن برف از شانه آدم برفی ؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
 
برف آمد و پاییز فراموشت شد . آن گریه ی یک ریز فراموشت شد
 
انگار نه انگار که با هم بودیم . چه زود همه چیز فراموشت شد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
اگه برف می دونست زمین خاکی چقدر کثیفه ، برای اومدن به اون لباس سفید نمی پوشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد