اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عاشقانه با حال

 

به سلامتی اون با مرامی که گرمای دستتو تو اوج سرما با گرمای بخاریه ماشینه یکی دیگه عوض نمی کنه

+++++++++++++++

برای پروانه شدن پیله ی دستان تو کافیست،

مرا محکم تر در آغوش بگیر...

+++++++++++++++

هرتبی

تب عشق نیست

گاهی وقتا

بعضی تب ها

از عفونت هوسه.....!

+++++++++++++++

دستانت ، حلقه میزنند به دور کمرم ...!

این تنها <پــرانتـز> دوست داشتنی ِ زندگی ِ من است ...!

+++++++++++++++

نازی که ز لبخند گل یاس هویداست / زیبایی عشق است که در چشم تو پیداست

+++++++++++++++

عشق یعنی : چون خورشید تابیدن بر شبهای دوست و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست.

+++++++++++++++

سکوت یعنی یه حرف که رو لبمه ، یه شرم که تونگامه ، یه ارزو که تو سینمه ، سکوت یعنی دوستت دارم.

+++++++++++++++

چقدر عبور ثانیه ها سخت میشود وقتی دلی برای دلی تنگ میشود.

+++++++++++++++

دلتنگیهایم را با کدام قایق خیالی روانه دل دریاییت کنم تا بدانی دلتنگتم.

+++++++++++++++

اگر تو قلبت صدای اره و تیشه اومد نترس ، منم دارم گوشه قلبت کلبه می سازم.

+++++++++++++++

آمدنت یک رویا بود ماندنت یک خاطره و رفتنت فاجعه.

+++++++++++++++

من در تب عشق تو اسیرم ، بگذار که جان از تو بگیرم / یا با نفس تو زنده باشم یا اینکه به جای تو بمیرم.

+++++++++++++++

زندگی آن هنگام زیباست که آدمی بداند فکری به خاطرش در هیاهوست.

+++++++++++++++

گاهی نفس به تیزی شمشیر میشود از هر چه زندگیست دلت سیر میشود کاری ندارم از که " کجایی " " جه میکنی" بی عشق سرمکن که دلت پیر میشود.

+++++++++++++++

گفتمت با من بمان گفتی که یارت نیستم / روشنی بخش و چراغ شام تارت نیستم در تمام تار و پود من تنیده یاد تو / ای که از من غافلی ، غافل ز یادت نیستم.

+++++++++++++++

کوتاهی زمان را وقتی فهمیدم که در کنارت بودم / و طولانی بودن آنرا وقتی فهمیدم که در انتظارت بودم.... حالا که دلتنگتم زمان ایستاده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد