اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس سیگار جدید دیماه

 

همیشه دو نخ آخر سیگارت رو پشت به پشت بکش
تا سیگار آخر زیاد تنهایی نکشه
^
^
^
^
تمامش را این سیگار لعنتی
میداند و می سوزد
اما این زندگی کار خودش را میکند
و این زیر سیگاری
هی پر میشود
و هی خالی
^
^
^
^
به سلامتی اونی که سیگار نمیکشه چون یه عمره داره از زندگی میکشه
^
^
^
^
ساکت و خیره به عکست
بوی سوختنی می آید
به خودم می آیم
لعنتی
آخرین سیگار هم ته گرفت
^
^
^
^
گفت:اینقدر سیگار نکش میمیری گفتم:اگه نکشم میمیرم
گفت:اگه بکشی با درد میمیری گفتم:اگه نکشم از درد میمیرم
گفت:هوای دودی جلوی درد رو نمیگیره گفتم: هوای صاف جلوی مرگو میگیره؟
یه کم نگاهم کرد و گفت : بکش


^
^
^
^
دیگری مرا میسوزاند و منه احمق سیگار را
^
^
^
^
وقتی مضرات سیگار رو توی یه مجله خوندم انقدر ترسیدم ک قسم خوردم دیگه مجله نخونم
^
^
^
^
خیلی ها سیگار می کشند تا بوی شیر دهنشون رو از بین ببرند
^
^
^
^
و مرگ مردن نیست و مرگ تنها نفس نکشیدن نیست
من مردگان بیشماری را دیده ام که راه میرفتند
حرف میزدند ، سیگار میکشیدند
^
^
^
^

هی لعنتی
دوستت دارم هایت را
لوله کردم و پیچیدم
توی سیگارم
آتش زدم و دودشان کردم
چون بی نهایت خنده دارند
^
^
^
^
آتشی از نگاهت می خواهم
سالهاست که این نخ سیگار
در دستم خاموش است رفیق
^
^
^
^
حس اون سیگار رو دارم که همه جا حرف از ترک
^
^
^
^
راست میگن یه مرد گریه نمیکنه اگه حالش بد شه سیگار میکشه
ولی وای به روزی که یه مرد با گریه سیگار بکشه
^
^
^
^
برای سفر به گذشته نیازی به ماشین زمان ندارم
من خسته با یک نخ سیگار و چند پک عمیق ، هر روز به گذشته سفر میکنم
^
^
^
^
با حجمی از آمال بزرگ و کوچک
در خویش شکستیم، شبیه قلک
دارایی ما همه همین بود رفیق
یک پاکت سیگار و دو چایی و یک فندک
^
^
^
^
امشب دیوانگى در من بالا زده
نه سکوت
نه موسیقى
نه حتى سیگار
هیچ چیز و هیچ چیز این دیوانگى را تسکین نمى دهد جز عطر تنت لعنتى
^
^
^
^
مثل سیگار نصفه افتادم، در جهانی که پمپ بنزین بود
^
^
^
^
آدمها برای یکدیگر نقش سیگار را بازی می کنند
همدیگر را می کشند
لذت می برند
دود می کنند
تمام می کنند و بعد از اندک زمانی سیگار بعدی
^
^
^
^
سیگار بکش
بغض کن
گریه کن
دق کن
ولی
با آدم بی ارزش درد و دل نکن
^
^
^
^
آدم ها دست به دست هم می دهند
دو دسته می شوند آنهایی که نمی فهمندت آنهایی که نمی پذیرندت
و بعد تو محکوم میشوى به نقص
گوشه گیرى
به سیگار و فنجان قهوه ى تلخ روى میز 

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس جدید سیگار/اس ام اس سیگار/اس ام اس سیگار جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد